سرور مجازی
فضای مجازی

سورپرایزشدن مادر توسط پسر خلبانش + فیلم

بی گمان هر پسر و دختری به دنبال این فرصت است تا با رسیدن به موفقیت در زندگی به نوعی از والدین خود و زحماتی که آن‌ها کشیده اند قدردانی کند. در همین راستا یک جوان هندوستانی با تبدیل شدن به یک خلبان، یک سورپرایز ارزشمند را برای مادرش رقم زد. ” کمال کومار ” که قصد داشت به طور غیرمنتظره مادر خود را غافلگیر کند در یکی از پروزا‌هایی که خلبان هواپیما بود از همکارانش خواست تا مادرش را به کابین خلبان هدایت کنند.

در ویدئویی که کمال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است لحظه‌ای را که مادرش وارد کابین شده و با وی روبه رو می‌شود به تصویر می‌کشد. مادر کمال که نمی‌دانست خلبان هواپیمایی که با آن پرواز می‌کند در واقع پسرش است با دیدن کمال در لباس خلبانی و در داخل کابین خلبان کاملا شگفت زده شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود کمال با دیدن مادرش به وی خوش آمد می‌گوید. در ادامه ویدئو کمال و مادرش در حالی که عکس‌هایی را به یادگار در داخل کابین ثبت کرده اند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید

  • لحظه سقوط خودروی گردشگران به پایین آبشار + فیلم

کمال با انتشار این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «من از زمانی که پرواز را آغاز کردم منتظر این لحظه بودم. من با آن‌ها (والدینم) به خانه (جایپور) پرواز کردم. احساس دلپذیری بود.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲.۸ میلیون بیننده داشته و ۱۱۸ هزار کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آفرین به تو پسر که مادرت را با کسب چنین جایگاهی، غافلگیر و او را سربلند کردی.»

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا