سرور مجازی
فضای مجازی

لحظه سقوط خودروی گردشگران به پایین آبشار + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک مرگ یک خانواده روس را در یکی از مکان‌های توریستی این کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که چهار نفر از عضو این خانواده سوار بر یک خودروی نیسان آلمرا بودند در یک هوای مه آلود به سمت لبه صخره یک آبشار حرکت و از ارتفاع ۲۳۰ پایی (۷۰متری) به پایین سقوط کردند.

بنا به گزارش دیلی میل، در این حادثه دلخراش رستم گابینوف ۳۸ ساله، همسرش آلفینا و دو فرزند ۱۰ و ۸ ساله اش کشته شدند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این خودروی نیسان مستقیما به سمت لبه آبشار حرکت کرده و به پایین سقوط می‌کند. در انتهای ویدئو این خودرو در پایین آبشار و در حالی که قسمتی از آن به زیر آب رفته دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، پدر خانواده با حرکت به سمت لبه آبشار موفق به متوقف کردن خودرو نشد و به پایین سقوط کرد. یک منبع محلی در این باره گفت: ماموران پلیس، ناجیان و داوطلبان امداد بلافاصله در محل حاضر شدند. این خانواده اهل منطقه اورنبورگ روسیه بودند. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است و تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد. گزارش پلیس از انتقال اجساد قربانیان از محل حادثه حکایت دارد.

هشدار: ویدئو حاوی صحنه هایی است که ممکن است برای برخی مناسب نباشد

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا