سرور مجازی
zoomit

آشنایی با خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

احتمالاً برای شما هم شرایطی به وجود آمده که دوست داشتید از سایتهای خارجی خریدی را انجام دهید یا اینکه به هر نحوی قصد انجام تراکنش ارزی را داشتید، اما با توجه به تحریمهای صورت گرفته نتوانستید چنین کاری را انجام دهید. در حال حاضر کسب‌و‌کارها و افراد بسیار زیادی هستند که درآمدهای بین‌المللی به دست میآورند و از این طریق توانستند درآمد بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند. اما شاید برایتان سؤال باشد که این افراد چگونه میتوانند درآمد دلاری که به دست میآورند را به ریال تبدیل کنند. برای نقد کردن درآمد ارزی راههای مختلفی پیش روی این افراد وجود دارد که آنها میتوانند هر کدام از این راهها را دنبال و به هدف نهایی خود برسند، اما با توجه به اینکه کاربران عادی نمیتوانند از چنین خدماتی بهرهمند شوند، نیاز است تا از سایتهای واسطی برای این کار استفاده کنند تا بتوانند درآمدی که در سایتهای خارجی به دست میآورند را در ایران تحویل بگیرند.

سایت ارائه دهنده خدمات پرداخت نوین پرداخت یکی از گزینههای مناسبی است که بسیاری از فریلنسرها و کسب‌و‌کارها برای نقد کردن درآمد ارزی خود از آن استفاده میکنند. این وبسایت توانسته خدمات خود را دراختیار کاربران بسیار زیادی قرار دهد و در کنار آن داشتن برخی مزایا، باعث شده تا میل کاربران برای استفاده از آن بیشتر شود. به‌طور مثال در تمامی خدماتی که از این مجموعه دریافت میکنید، نرخ کارمزد بسیار کمی از شما دریافت میشود که همین موضوع به‌عنوان یکی از مزیتهای بزرگ نوین پرداخت شناخته میشود.

خدمات ارزی نوین پرداخت

تا به اینجا توضیح مختصری از اینکه نوین پرداخت میتواند چه کمکی به شما کند را ارائه کردیم و در این بخش نوبت به معرفی خدماتی میرسد که این مجموعه دراختیار کاربران خود قرار میدهد. شما میتوانید برای هر کدام از خدمات پرداخت، نقل و انتقال یا نقد کردن درامد ارزی خود از خدمات این مجموعه بهره ببرید. در ادامه به توضیح هر کدام از خدماتی میپردازیم که توسط این مجموعه ارائه میشوند.

وب مانی

وب مانی

یکی از خدمات مجموعه نوین پرداخت، افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی است و شما میتوانید با استفاده از آن خریدهای اینترنتی خود را به‌سادگی انجام دهید و دیگر نیازی به داشتن حساب بانکی بین‌المللی و کارتهای اعتباری بین‌المللی نداشته باشید. وبمانی کاربردهای بسیار زیادی برای شما دارد که میتوانید برای افتتاح، شارژ حساب وب مانی یا نقد کردن آن از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. تمامی این کارها با کمترین کارمزد ممکن انجام میشود که بسیار به صرفهتر خواهد بود.

پرفکت مانی

پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از پرکاربردترین سایتهای پرداخت آنلاین است که بسیاری از کاربران در ایران از آن استفاده میکنند. در واقع چون پرفکت مانی دسترسی کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات خود را محدود نکرده، محبوبیت زیادی در بین کاربران ایرانی دارد. تمامی خدمات مربوط به پرفکت مانی اعم از افتتاح حساب، انتقال پول، نقد کردن درآمد ارزی، خرید ووچر پرفکت مانی یا پرداخت هزینه آزمون با استفاده از پرفکت مانی، توسط مجموعه نوین پرداخت ارائه میشود و میتوانید از تمامی این خدمات بهره ببرید.

پرداخت هزینه آزمون

دانشجویان بسیار زیادی وجود دارند که قصد دارند در خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهند و برای این کار نیاز است ابتدا مراحلی را دنبال کنند که در بسیاری از این مراحل نیاز به پرداختهای بین‌المللی دارند. یکی از مراحلی که این دانشجویان باید طی کنند گذراندن آزمونهای زبان انگلیسی است که برای ثبت نام در این آزمونها نیاز به پرداخت ارزی دارند. نوین پرداخت بستری را برای این دانشجویان فراهم کرده که آنها بتوانند به‌راحتی و با کمترین هزینه، امکان ثبت نام در آزمونهای بین‌المللی را داشته باشند. این موضوع همیشه به‌عنوان یکی از دغدغههای مهم برای دانشجویان به حساب میآید که نمیتوانند پرداختهای ارزی خود را انجام دهند و امکان ثبت نام در آزمون یا دانشگاه مورد نظر را ندارند. در خدماتی که نوین پرداخت دراختیار کاربران خود قرار میدهد، دانشجویان میتوانند امکان ثبت نام در آزمونهای زیر را با استفاده از خدمات پرداخت نوین پرداخت داشته باشند.

ثبت نام آزمون تافل TOEFL

ثبت نام آزمون GRE

ثبت نام آزمون USMLE

ثبت نام آزمون ارزیابی WES

ثبت نام آزمون CFA

پی پال

مطمئناً شما هم نام پی پال را زیاد شنیده اید و میدانید که این سرویس محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران در سراسر جهان دارد. پی پال به‌عنوان یک کیف پول آنلاین و یک واسط بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارد و این محبوبیت در بین کاربران ایرانی نیز وجود دارد و آنها تمایل دارند تا از این سرویس برای پرداخت یا نقل و انتقالات ارزی خود استفاده کنند.

نوین پرداخت خدمات متنوعی را در مورد حساب پی پال دراختیار کاربران خود قرار میدهد و سعی کرده تا به آنها کمک کند که بتوانند به‌راحتی امکان افتتاح حساب پی پال وریفای شده را داشته باشند و در کنار آن بتوانند در هر زمانی حساب پی پال خود را شارژ کنند. شما میتوانید برای افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال، پرداخت آنلاین با پی پال، نقد کردن پی پال، انتقال پول و خرید کالا با پی پال از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا