سرور مجازی
فضای مجازی

طناب، پل دانش آموزان برای عبور از رودخانه! + فیلم

دانش آموزان منطقه ” گونا ” واقع در ایالت مادهیا پرادش هند برای رسیدن به مدرسه مجبور هستند تا هر روز جان خود را به خطر بیندازند. این دانش آموزان برای عبور از رودخانه‌ای که پل ندارد مجبورند تا از روی طناب که به دو طرف رودخانه بسته شده رد شوند. آن‌ها در حالی از روی این طناب راه می‌روند که با گرفتن یک طناب دیگر که کمی بالاتر بسته شده تعادل خود را روی طناب پایین حفظ می‌کنند.

در تصاویری که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است تعدادی از این دانش آموزان اهل روستای گوچپورا را در حال عبور از روی این رودخانه نشان می‌دهد. روستای گوچگورا در حدود ۶۰ کیلومتری مرکز این ایالت قرار گرفته است. در این ویدئو طنابی به درختان دو طرف رودخانه‌ای که آب آن میان روستا و زمین‌های کشاورزی جریان دارد بسته شده است. بنا به اعلام خبرگزاری IANS، عمق آب این رودخانه ۶ فوت و عرض آن تقریبا ۲۰ فوت است.


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

در ویدئو مشاهده می‌شود که افراد با گرفتن طناب تعادل خود را حفظ کرده و خود را به طرف دیگر رودخانه می‌رسانند. دانش آموزان در این ویدئو نیز برای حضور در مدرسه همین عمل را تکرار می‌کنند. پس از انتشار ویدئو، یکی از مقامات محلی گفت که از این موضوع باخبر شده و اعلام کرد مقامات ارشد برای مشاوره با روستائیان و متقاعدکردن آن‌ها برای عبور نکردن از روی طناب برای گذر از رودخانه به این روستا رفته اند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا