سرور مجازی
zoomit

مدل ارغوانی گلکسی S22 اولترا احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

چند ماه از رونمایی و عرضه‌ی گوشی گلکسی S22 اولترا سامسونگ می‌گذرد و آن‌طور که خبرگزاری اندروید پلیس می‌نویسد،‌ کره‌ای‌ها احتمالاً به‌زودی رنگ جدیدی برای پرچم‌دار خود معرفی می‌کنند. احتمالاً این رنگ جدید در مدل‌های دیگری از گوشی‌های سری گلکسی S22 نیز استفاده خواهد شد.

سامسونگ همین حالا نیز گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس را در رنگ بنفش دردسترس قرار داده و شایعه‌ها می‌گویند مدل جدید به رنگ ارغوانی مزین خواهد بود. هنوز مشخص نیست که کدام گوشی‌های سری گلکسی S22 با این رنگ معرفی خواهند شد.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر که سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی افشای اطلاعات دارد در توییت جدیدی گفته سامسونگ روی مدلی از گوشی‌های سری گلکسی S22 با رنگ «ارغوانی اسطوخودوس» (ارغوانی کمرنگ) کار می‌کند. Ice Universe نگفته کدام مدل‌ها با این رنگ عرضه می‌شوند و حتی تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را نیز اعلام نکرده است. سامسونگ به‌طور معمول رنگ‌های خاصی از گوشی‌هایش را صرفاً در برخی بازارهای منتخب عرضه می‌کند.

تصویر منتسب به رنگ ارغوانی جدید گلکسی S22 اولترا

حساب کاربری Ice Universe تصویر بالا را به‌عنوان رنگ جدید گوشی‌های سری گلکسی S22 منتشر کرده است

درحالی‌که Ice Universe نگفته کدام گوشی‌ها به رنگ ارغوانی اسطوخودوس مزین می‌شوند، گزارش دیگری می‌گوید این رنگ در انحصار گوشی گلکسی S22 اولترا خواهد بود. تنوع رنگ‌بندی گلکسی S22 اولترا از گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس کمتر است. این پرچم‌دار پرقدرت در حال حاضر در رنگ‌های آبی، گرافیتی و قرمز قابل تهیه است.

ظاهراً شعبه‌ی اندونزی سامسونگ به‌تازگی پوستری با این متن منتشر کرده است: «رنگ انحصاری گلکسی S22 5G به‌زودی از راه می‌رسد.» در زیر پوستر به تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اشاره شده است.

افشاگر دیگری در پاسخ به Ice Universe از عبارت «ارغوانی بورا»‌ برای اشاره به رنگ جدید گلکسی S22 استفاده کرده است. او می‌گوید سامسونگ قصد دارد از همین عبارت برای مدل جدید گلکسی S22 استفاده کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا