سرور مجازی
اقتصادی

سایت های موفق و نکاتی که از پشتیبانی سایت باید بیاموزیم

سایت های موفق و نکاتی که از پشتیبانی سایت باید بیاموزیم

شرکت های فعال در زمینه پشتیبانی سایت مانند وب سیما، وب رمز، مه ویژن، وبزی، وب 24 و دارکوب، با آنالیز سایت و پیدا کردن مشکلات آن به افزایش بازدید، بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت سایت و بهبود امنیت سایت کمک می کنند. این شرکت ها همچنین در صورت نیاز، قابلیت های جدیدی به سایت شما اضافه می کنند.

چرا به خدمات پشتیبانی سایت نیاز دارید؟

خدمات پشتیبانی سایت به سایت های تجاری و شخصی کمک می کند تا به طور منظم آپدیت شوند و به صورتی که انتظار می رود، کار کنند. بدون پشتیبانی سایت، این امکان وجود دارد که سایت شما به مشکلاتی برخورد کند که نیاز به پشتیبانی داشته باشد و همچنین در معرض حملات هکری قرار بگیرد. در این صورت نمی توانید اهداف خود مانند جذب مشتریان و افزایش فروش را محقق کنید.

پشتیبانی سایت یکی از خدمات مه ویژن است که سایت های موفق برای آپدیت سایت، رفع مشکلات، بهبود سرعت لود و تجربه کاربری آن را مد نظر قرار می دهند. با نگاهی به خدمات پشتیبانی سایت های موفق می توانیم به نکات مهمی اشاره کنیم که در حفظ رتبه و تقویت عملکرد سایت تاثیرگذار هستند.

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی سایت

  • مانیتورینگ سرعت سایت و بهبود سرعت لود صفحات
  • افزایش امنیت سایت و تهیه نسخه پشتیبان
  • آپدیت منظم هسته سایت و افزونه های آن
  • آپدیت محتوا و ایجاد قابلیت های جدید
  • بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری بر اساس رفتار کاربران

سایت های موفق و نکاتی که از پشتیبانی سایت باید بیاموزیم

افزایش سرعت سایت

یکی از خدمات شرکت های پشتیبانی سایت، تست سرعت بارگذاری صفحات برای اطمینان از سرعت مناسب سایت است. تحقیقات نشان داده اند که اگر سرعت لود صفحات طولانی تر از حد استاندارد باشد، بازدید کنندگان سایت را ترک می کنند. این مشکل با افزایش نرخ پرش به ترافیک سایت شما آسیب می زند و همچنین تاثیر منفی روی سئو سایت دارد.

خدمات پشتیبانی سایت با شناسایی عواملی که سرعت لود صفحات را کاهش داده اند، به افزایش سرعت سایت کمک می کند. به این منظور از ابزار بررسی سرعت بارگذاری صفحات استفاده می شود و مواردی مانند حجم فایل های موجود در صفحه و ارتباط با سرور مورد آنالیز قرار می گیرند. بهبود سرعت سایت به مشتریان و کاربران اجازه می دهد به اطلاعاتی که می خواهند، به سرعت دسترسی داشته باشند. همچنین تاثیر قابل توجهی روی افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو دارد.

سایت های موفق و نکاتی که از پشتیبانی سایت باید بیاموزیم

امنیت سایت (به‌روزرسانی افزونه ها و هسته اصلی سایت)

سایت های موفق از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار می گیرند و فضای امنی را برای فعالیت کاربران و استفاده از خدمات فراهم می کنند. سایت هایی که با پلتفرم هایی مانند وردپرس ساخته و اداره می شوند، معمولا از تعداد زیادی افزونه استفاده می کنند. اگر این افزونه ها به موقع آپدیت نشوند، ریسک حملات سایبری افزایش می یابد. پشتیبانی سایت به آپدیت منظم افزونه ها و حذف پلاگین های اضافه کمک می کند.

هسته سایت شامل فایل های ضروری، دیتابیس و پلاگین هایی است که برای کارکرد درست سایت باید به طور منظم آپدیت شوند. همچنین بعضی مواقع نیاز به انجام آپدیت ها به صورت دستی وجود دارد. با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت می توانید مطمئن شوید که این موارد به طور منظم آپدیت می شوند.

اضافه کردن امکانات جدید به سایت و بروز بودن محتوا

گاهی لازم است برای بهبود عملکرد سایت امکانات جدیدی برای توسعه بیشتر، اضافه شود. این کار از طریق کدنویسی یا با استفاده از افزونه های مخصوص صورت می گیرد. امکانات جدید به سایت شما کمک می کنند دسترسی بهتری داشته و نیازهای کاربران را برآورده کند.

شرکت های پشتیبانی سایت همچنین در زمینه آپدیت محتوا و ارتقای آن فعالیت می کنند. ایده ها و انواع جدید محتوا می توانند به بهبود استراتژی محتوای سایت شما کمک کنند. همچنین ممکن است مطالبی وجود داشته باشند که قدیمی به نظر می رسند و نیاز به ویرایش و آپدیت آن ها وجود دارد.

عمق محتوا و محتوای با کیفیت با توجه به حوزه فعالیت آنها

سایت های موفق از محتوای یونیک و مناسب با توجه به حوزه فعالیت خود استفاده می کنند. استراتژی محتوا چیزی است که به افزایش رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند. همچنین نقش مهمی در جذب مشتریان بالقوه دارد و افرادی را که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند، به سمت سایت جذب می کند.

عمق محتوا یکی دیگر از موارد مهم محسوب می شود که مستلزم مجموعه ای از موضوعات و کلمات کلیدی پرطرفدار است که با توجه به حوزه فعالیت سایت انتخاب می شوند. با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت می توانید محتواهای مناسبی هم از نظر سئو و هم بار آموزشی و تخصصی برای سایت خود ایجاد کنید.

رابط کاربری مناسب و تجربه کاربری (بر اساس رفتار کاربران بهینه می شود)

هدف هر کسب و کاری جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. طراحی و بهینه سازی رابط کاربری و تجربه کاربری، نقش مهمی در دسترسی به این اهداف دارند. با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت می توانید رابط کاربری و تجربه کاربری وبسایت خودتان را با توجه به استانداردهای کاربران و بازدید کنندگان بهینه سازی کنید.

بهینه سازی تجربه کاربری (UX)، بیشتر روی گرافیک، چیدمان و عناصر فنی سایت تمرکز دارد و می تواند تجربه ای یکپارچه را با توجه به انتظارات کاربران فراهم کند. بهینه سازی رابط کاربری (UI) به کاربران کمک می کند با راحتی بیشتری در سایت به جستجو بپردازند و اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند. بهینه سازی رابط کاربری همچنین سردرگمی و اشتباهات احتمالی کاربران را کاهش می دهد.

جمع بندی

خدمات پشتیبانی سایت برای اطمینان از عملکرد روان و بدون مشکل سایت، کاربرد دارند. سایت های تجاری باید به طور منظم نگهداری و آپدیت شوند تا بتوانند اهدافی مانند جذب مشتری و افزایش فروش را محقق سازند. از آنجایی که پشتیبانی سایت شامل سرویس های مختلفی می شود و ممکن است وقت گیر باشد، می توانید این کار را به شرکت Mahvision، فعال در زمینه پشتیبانی سایت بسپارید. پلن های پشتیبانی سایت متنوعی وجود دارد که با توجه به نیازهای سایت و همچنین بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا