سرور مجازی
فضای مجازی

رقابت شرکت‌های نیکون، سونی و کانن در حوزه دوربین‌های اقتصادی

امسال بالاخره شاهد بازگشت دوربین‌های بدون آینه مقرون به صرفه به بازار بودیم و طبق گمانه زنی‌های جدید، این روند همچنان ادامه خواهد داشت، چون شایعات زیادی در مورد مدل‌های جدید نیکون و سونی به‌علاوه مدلی دیگر از کانن منتشر شده است.

انتظار می‌رود هر سه دوربین شایعه شده دارای سنسور APS-C باشند. مشخصات شایعه شده این مدل‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها در رده دوربین‌های عکاسی اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

قوی‌ترین شایعات (از طریق Nikon Rumors)، حاکی از این است که دوربین نیکون Z۳۰ می‌تواند به زودی (احتمالاً در همین ماه) معرفی شود. گفته می‌شود این دوربین جانشین نیکون Z۵۰ است که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و انتظار می‌رود سنسوری با وضوح بالاتر نسبت به سنسور ۲۴ مگاپیکسلی آن دوربین داشته باشد.

در همین حال، شایعات جدید (از طریق Sony Alpha Rumors)، نشان می‌دهد که شرکت سونی در حال برنامه ریزی برای معرفی یک مدل جدید است. به گفته این سایت دوربین جدید سونی هنوز نامی ندارد، اما احتمالاً بخشی از سری ZV سونی است.

دوربین کانن

همچنین شایعات دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد شرکت کانن در حال آماده سازی یک مدل ارزان قیمت است، چون سایت‌های Canon Watch و Canon Rumors هر دو ادعا کرده‌اند که دوربین Canon EOS R۱۰۰ در راه بازار است، اگرچه احتمالاً تا اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • دوربین‌های با تکنولوژی بالا در سال ۲۰۲۲

 
دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا