سرور مجازی
فضای مجازی

امنیت حساب مالی کاربران به کمک هوش مصنوعی

با توجه به اینکه تعداد مهاجران در آمریکا افزایش یافته، تجارت الکترونیک جهانی‌تر شده است. از این رو میزان پول پرداختی که در خارج از کشور به حساب افراد و شاغلین واریز می‌شود افزایش یافته است. سارقان سایبری به این موضوع توجه کرده‌اند و به دنبال سودجویی از تجارت الکترونیکی هستند.

به گزارش scmagazine.com، یک شرکت پرداخت تجارت الکترونیکی با هدف قرار دادن فرآیند ورود و تأیید هویت در هنگام دریافت وجه توانسته کلاهبرداری خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

Chipper Cash یک شرکت فناوری مالی در سانفرانسیسکو است. این شرکت به بیش از ۴ میلیون کاربر خود امکان می‌دهد، وجوه خود را به صورت آنلاین در داخل و خارج برای دیگران ارسال کنند. Chipper Cash نرم‌افزاری را ایجاد کرده است تا پرداخت‌های بین‌مرزی رایگان و فوری انجام شوند.

 احراز هویت

شرکت Chipper Cash با همکاری شرکت تأیید هویت مستقر در لندن (Onfido)، توانست زمان ورود کاربران و تأیید هویت مشتریان جدید را در نرم‌افزار خود کاهش دهد. به گفته Onfido، شرکت Chipper Cash از طریق تایید هویت مبتنی بر هوش مصنوعی توانسته، زمان ورود کاربران خود به نرم افزار را تا ۳۵ درصد کاهش و ۹۵ درصد احراز هویت مشتری را به طور خودکار انجام دهد.

امنیت حساب مالی

مشتریان Chipper Cash هویت خود را از طریق یک عکس که از مدارک هویتی در دست دولت است، تأیید می‌کنند. شرکت Onfido ابتدا اصل بودن شناسه کابر را بررسی می‌کند و سپس با استفاده از هوش مصنوعی آن را با چهره کاربر مطابقت می‌دهد. این فرآیند به بررسی هویت شخصی فرد می‌پردازد تا بررسی کند فرد ممورد نظر مالک قانونی حساب است و از نظر فیزیکی حضور دارد.

حسن لونگو، معاون Chipper Cash، می‌گوید: Onfido به ما کمک کرده است تا نیاز‌های مشتری خود را بشناسیم و آن‌ها را برآورده کنیم. همچنین این برنامه با کمک هوش مصنوعی می‌تواند، روزانه بیش از ۴۰ هزار هویت را پشتیبانی و بررسی کند.


بیشتر بخوانید

  • کار‌هایی که هکر‌ها با اطلاعات شما انجام می‌دهند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا