سرور مجازی
تکنولوژی

شیائومی از سیستم تهویه دو منظوره هوشمند رونمایی کرد؛ سرمایش و گرمایش زیر یک دقیقه

دستگاه تهویه هوشمند و دومنظوره شیائومی با نام Giant Power Saving Pro 1.5HP می‌تواند در دماهای گوناگون در سریع‌ترین زمان ممکن به خنک یا گرم کردن محیط بپردازد و تنها 375 دلار قیمت دارد.

سیستم تهویه جدید شیائومی AFP برابر با 5.3 را فراهم می‌کند. خنک‌سازی محیط با این دستگاه 30 ثانیه و گرمایش با آن نیز تنها 60 ثانیه طول می‌کشد.

بنا به مشخصات ذکر شده، این محصول از دمای منفی 32 درجه سلسیوس الی 60 درجه سلسیوس پشتیبانی می‌کند. سیستم تهویه دو منظوره مذکور همینطور در مقایسه با مدل‌های پیشین از مصرف انرژی کمتری برخوردار است و برای تنظیم دمای اتاقی معادل 20 متر مربع مناسب است.

شیائومی سیستم تهویه هوای دومنظوره را روانه بازار کرد

سایر مشخصات سیستم تهویه هوای جدید شیائومی

لازم به ذکر است این محصول تازه شیائومی جهت بارگذاری‌های سرمایشی و گرمایشی مجهز به یک فناوری پیش‌بینی خود سازگار شونده است. همینطور کمپرسور این دستگاه نیز قادر است تا در سرعت بالا آغاز به کار کند.

نوشته های مشابه

از سوی دیگر فرایند تبادل حرارت نیز به خوبی صورت می‌گیرد زیرا پروانه این محصول با پشتیبانی از جریان ترکیبی می‌تواند هوای محیط را به سرعت جا به جا کند.

بدین‌ترتیب حجم هوای جا به جا شده توسط Giant Power Saving Pro 1.5HP به میزان 680 متر مربع در ساعت می‌رسد که رقم قابل توجهی است.

شیائومی سیستم تهویه هوای دومنظوره را روانه بازار کرد

ویژگی دیگر این محصول جدید شیائومی قابلیت اتصال آن به مرطوب‌کننده هوای Mijia است تا تجربه فراگیری را در زمینه تهویه هوا برای کاربران فراهم کند، این دستگاه همچنین از فرامین صوتی Xiao AI نیز پشتیبانی می‌کند.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کرد که تاکنون هیچ اطلاعاتی از احتمال عرضه Giant Power Saving Pro 1.5HP شیائومی در بازارهای بین‌المللی منتشر نشده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا