سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

رندرهای جدید سری شیائومی ۱۱T طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارد

چند روزی تا معرفی سری شیائومی ۱۱T، تبلت پد ۵ و شیائومی ۱۱ لایت NE بیشتر زمان باقی نمانده است، اما در همین فاصله کوتاه هم رندرهای جدیدی از سری شیائومی ۱۱ تی منتشر شده که پنل جلویی و پشتی آن‌ها را نشان می‌دهند. این محصولات مانند گوشی‌های اخیر شیائومی از یک حفره در مرکز نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برند.

شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو از نظر ظاهری شبیه گوشی‌های عادی سال ۲۰۲۱ هستند. با نگاه دقیق به تصاویر موجود می‌توانیم ببینیم که اطراف نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد و حفره مخصوص دوربین سلفی هم ابعاد بزرگی ندارد.

سری شیائومی ۱۱T در قاب عقب ماژول دوربین مستطیلی شکلی دارد که حداقل میزبان سه سنسور است. این دو دستگاه از پشت شبیه ردمی K40 به نظر می‌رسند، فقط اندازه ماژول دوربین آن‌ها کمی بزرگتر شده و برش لبه‌ها ملایم‌تر است. در این رندرها ذکر شده که شیائومی ۱۱T پرو دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی ۱۱T از نمایشگری از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری AdaptiveSync بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت در پهلوی این دستگاه قرار گرفته و قلب تپنده آن دیمنسیتی ۱۲۰۰ است که هشت هسته با حداکثر فرکانس ۳ گیگاهرتز و گرافیک Mali-G77 MC9 دارد.

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و احتمالا از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی قرار است به‌زودی از فناوری هایپرشارژ ۱۲۰ واتی خود رونمایی کند. به گفته مدیر روابط عمومی بین‌الملل شیائومی، کاربران نباید نگران ایمنی شارژ فوق سریع این شرکت باشند. باتری این دستگاه از دو تکه ساخته شده که به‌صورت همزمان شارژ می‌شوند تا سرعت بالاتری داشته باشند.

شیائومی ۱۱T همچنین در قاب عقب از دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در سوی دیگر، ۱۱T پرو از لحاظ نمایشگر و باتری فرقی با مدل استاندارد ندارد اما در بخش دوربین به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا