سرور مجازی
فضای مجازی

شاخص سهام فیسبوک تغییر می‌کند

در اکتبر سال گذشته مدیران شرکت فیسبوک اعلام کردند که پس از ده سال این شرکت شاخص متاورس سهام خود را تغییر خواهد داد.

به گزارش سایت ورج، پس از اینکه صندوق سرمایه‌گذاری فهرست شده تحت META نماد خود را در ژانویه تغییر داد، این پلتفرم تأیید کرد که به جای FB از META استفاده خواهد کرد، در حالی که در همان زمان اولین کاهش کاربران فعال روزانه خود را اعلام کرد. فیسبوک اسنادی را ارائه کرده که می‌گوید این تغییر در ۹ ژوئن رسمی خواهد شد.

در حال حاضر، مردم هنوز متا را به عنوان خانه فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام می‌دانند، اما برنامه مدیران این است که آن را به چیزی فراتر از شبکه‌های اجتماعی تبدیل کنند.  همه سرمایه گذاران از تغییر نام فیسبوک به دلیل بازار رقابت و وضعیت نابه‌سامان اقتصادی راضی نبودند و پیش بینی می‌کردند سود آوری و افزایش کاربران دچار بحران شود.

تغییر سهام فیسبوک

توسعه محتوا برای ابزار‌های متاورس و واقعیت افزوده و واقعیت مجازی که به مردم اجازه می‌دهد آن را تجربه کنند، در حال حاضر میلیارد‌ها دلار برای شرکت هزینه دارد و بازده بالقوه آن هنوز سال‌ها در آینده باقی مانده است. اما همانطور که پاورقی جدید بیانیه‌های شرکتش می‌گوید، اکنون، متا فراتر از صفحه‌نمایش‌های دوبعدی به سمت تجربه‌های همه‌جانبه مانند واقعیت افزوده و مجازی حرکت می‌کند تا به ایجاد تکامل بعدی در فناوری اجتماعی کمک کند. یکی دیگر از عناصر نام تجاری برای راندن آن خانه ممکن است ضرری نداشته باشد، حداقل در حالی که هدست نسل بعدی آن فقط در فیلم‌های نمایشی تار عکس می‌سازد.


بیشتر بخوانید

  • کاربرد‌های فناوری متاورس که دنیا را تغییر می‌دهد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا