سرور مجازی
اقتصادی

پرداخت دیه زنان زیان‌دیده از حادثه متروپل به اندازه دیه کامل یک مرد

به گزارش دیتاسنتر من، صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد: مابه‌التفاوت دیه بانوان حادثه متروپل آبادان خارج از نوبت و با سرعت پرداخت می‌شود.

بر اساس گزارش ایسنا، در پی حادثه ناگوار ساختمان متروپل آبادان، مهدی قمصریان، مدیر عامل صندوق، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان این حادثه و تسلیت به مردم شریف آبادان اظهار کرد: در راستای تاکید رئیس‌جمهوری و وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت حداکثری، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به بانوان زیان‌دیده این حادثه ناگوار و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ نسبت به رسیدگی و پرداخت فوری مابه‌التفاوت دیه بانوان زیان‌دیده این حادثه تلخ تا سقف دیه یک مرد مسلمان اعلام آمادگی کرد.

طبق اعلام وزارت اقتصاد، قمصریان با اشاره به وظایف و تکالیف قانونی صندوق تامین خسارت‌های بدنی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ابعاد این حادثه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مدیران ستادی و استانی صندوق قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از دریافت مدارک و مستندات مربوط به زیان‌دیدگان حادثه تلخ متروپل آبادان از سوی مراجع ذی‌صلاح در کمترین زمان و قبل از صدور دادنامه مابه‌التفاوت دیات پرداخت خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا