سرور مجازی
رمز ارز

ترا ۲ نیامده شکست خورد؟!

زمان مطالعه: دقیقه

قیمت ارز دیجیتال جدید ترا از زمان راه‌اندازی مجدد اکوسیستم آن از طریق Terra 2.0 در 28 می حدود 70 درصد کاهش یافته است. بر اساس طرح احیای این رمز ارز، توکن‌های جدید لونا که به آن LUNA2 نیز گفته می‌شود، در اختیار سرمایه‌گذارانی قرار می‌گیرد که قبلاً مالک LUNC، USTC و aUST بوده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهند که لونا از زمان شروع به کار دوباره خود در روز شنبه با قیمت ۱۸.۸۷ دلار، اکنون تقریباً ۶۹ درصد کاهش داشته و در محدوده قیمتی ۵.۷۱ دلار معامله می‌شود.
در این مرحله، به نظر می‌رسد که سقوط شدید قیمت نشان‌دهنده عدم اعتماد نسبی به اقدامات دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل ترا، است. بسیاری از سرمایه‌گذاران در توییتر هم اذعان کرده‌اند که به محض جبران خسارت‌های خود این رمزارز را خواهند فروخت.
در این میان، بایننس هم قرار است برنامه توزیع چند ساله توکن این رمزارز را همزمان با لیست کردن آن، برای کاربران واجد شرایط از 31 مه آغاز کند. برخی از اعضای جامعه که برنامه‌های خود را برای خرید لونا تشریح کرده بودند، افت بیشتری را پس از انتشار این خبر پیش‌بینی کرده‌اند. آن‌ها اشاره کردند که بایننس تعداد زیادی توکن لونا دارد که اگر در دسترس قرار بگیرند، افت قیمت حتمی خواهد بود. به همین خاطر توصیه می‌کنند که سرمایه‌گذاران هر چه سریع‌تر دارایی‌های خود را نقد کنند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا