سرور مجازی
اقتصادی

قیمت لیر امروز ۹ خرداد ۱۴۰۱/ ترکیه و اسرائیل در حوزه گاز همکاری می‌کنند!

به گزارش دیتاسنتر من، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، لیر ترکیه در میانه امروز با قیمت هزار و ۵۷۲ تومان معامله می‌شود.

در طی معاملات امروز، بیشترین قیمت ثبت شده برای لیر ترکیه ۱۵۷۲ تومان و کمترین قیمت ۱۵۷۲ تومان است.

ترکیه و اسرائیل در حوزه گاز همکاری می‌کنند!

رییس جمهور ترکیه در سخنانی بر خلاف ادعای وی در خصوص حمایت از آرمان ها و مردم مظلوم فلسطین، گفت: ترکیه و اسرائیل در حوزه گاز همکاری می‌‌کنند!

به نقل از مهر، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد: تا زمانیکه من رئیس‌ جمهور ترکیه هستم، نمی‌توانیم به ورود کشورهای حامی تروریسم به ناتو «بله» بگوییم.

رییس جمهور ترکیه در این خصوص اضافه کرد:  دوشنبه با (رؤسای جمهور) روسیه و اوکراین تماس تلفنی خواهم داشت. ما به تشویق هر دو کشور برای ادامه گفتگو و دیپلماسی در راستای برقراری صلح و ثبات در منطقه ادامه خواهیم داد.

رجب طیب اردوغان بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد از سوی کشورش با حضور ارتش آنکارا در خاک یک کشور مستقل ادامه داد: بیش از ۱۰۰ تروریست را از جمله در شمال عراق از پای درآوردیم. این روند ادامه خواهد داشت و آنها را رها نمی‌کنیم.

وی سپس به موضوع روابط کشورش با واشنگتن اشاره کرد و گفت: اگر آمریکا به وظیفه خود در مبارزه با تروریسم عمل نکند، چه خواهیم کرد؟ ما از خود محافظت می‌کنیم. ترکیه بارها گفته است که برای مبارزه با تروریسم از جایی اجازه نخواهید گرفت.

اردوغان در سخنانی که بر خلاف ادعای وی در ارتباط با حمایت از آرمان ها و مردم مظلوم فلسطین تلقی می‌شد، نیز خاطر نشان کرد: برای همکاری با اسرائیل در زمینه گاز طبیعی، وزیر انرژی و منابع طبیعی ما نشست هایی خواهد داشت. اعلام کرده‌ اند که آماده همکاری در این زمینه هستند!

گفتنی است که چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه سه شنبه هفته گذشته به فلسطین سفر کرد و با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه این تشکیلات در شهر رام الله در کرانه باختری دیدار داشت.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز، دو ماه پیش از آنکارا پایتخت ترکیه بازدید و با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور دیدار کرده بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا