سرور مجازی
اخبار آی تی

تولید حوله نانویی سوپرجاذب در دستور کار شرکت‌های فناور

به گزارش ایسنا، حیدر بدر، مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور با بیان اینکه به کشورهای ارمنستان، آذربایجان و عراق صادرات حوله‌های آنتی‌باکتریال نانویی داشته است، گفت: ۷ تن حوله نیز به کشور روسیه ارسال شده و قرار بود این رقم به صد تن برسد که به دلیل مشکلات کرونا این روند فعلا متوقف شده است.

به گفته وی پیش از این روس‌ها از ترکیه و چین حوله‌های خود را تامین می‌کردند که با توجه به مزیت رقابتی حوله‌های آنتی‌باکتریال نانویی این شرکت به خرید از ایران متمایل شده‌اند.

بدر با تاکید بر اینکه در مقوله صادرات ما روی کاهش قیمت و افزایش کیفیت تمرکز داریم، اظهار کرد: به‌ طوری که شرکت‌هایی از ترکیه اقدام به خرید نمونه‌هایی از این حوله‌ها کرده‌اند، ولی ما این حوله‌ها را با قیمت حوله‌های معمولی (غیرنانویی) به آنها داده‌ایم و با برنامه‌هایی که داریم، امیدواریم بازار صادراتی ما گسترش بیشتری پیدا کند.

مدیر عامل این شرکت فناور از بهبود فروش نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: هتل‌ها و بیمارستان‌هایی نظیر خاتم به‌عنوان مشتریان این حوله‌ها هستند.

وی اضافه کرد: این حوله‌های نانویی تا ۱۰۰ بار شست‌وشو دوام داشته و خواص آنتی‌باکتریال خود را حفظ می‌کنند که این موضوع برای مراکز بهداشتی و درمانی بسیار جذاب است، از این رو مشتریان زیادی از بخش بیمارستانی و هتل‌ها داریم.

به نقل از ستاد نانو، وی از توسعه فناوری حوله‌های سوپرجاذب نانویی خبر داد که در مدت زمان کمتر از دو ثانیه آب را جذب کرده و جذبی دو برابر بیشتر از حوله‌های معمولی دارند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا