سرور مجازی
فضای مجازی

جک دورسی هیئت مدیره توئیتر را ترک می‌کند

توئیتر در ایمیلی  اعلام کرد که از امروز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق توئیتر دیگر در هیئت مدیره این شرکت حضور نخواهند داشت.

به گزارش gizmodo، اگرچه احتمال خروج از نوامبر گذشته وجود داشت، اما به نظر می‌رسد این اتفاق نشان دهنده پایان دورانی برای توئیتر است. این هفته، جیسون گلدمن، عضو سابق هیئت‌مدیره توئیتر، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ، دورسی را به دلیل «خنجر زدن» به هیئت مدیره به شدت مورد انتقاد قرار داد. به گفته گلدمن، این نشان می‌دهد که دورسی ماسک را تشویق کرده تا شرکت را تصاحب کند.

جک دورسی

گلدمن گفت: این موضوع برای من فقط نشان دهنده خنجر زدن آشکار توسط بنیانگذار توئیتر است. واقعاً در آن زمان میان ایلان و جک چه اتفاقی افتاده است؟ دورسی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸، یک سال پس از اینکه مدیرعامل شد، کنار گذاشته شد، اما در نهایت سه سال بعد، جایگاه خود را پس گرفت، اما در سال ۲۰۲۱ از مدیر عاملی توئیتر رسما کنار کشید و پاراگ آگراوال جایگزین او شد دورسی در این ارتباط در بیانیه‌ای که برای اعلام کناره‌گیریش منتشر کرده، نوشته است “سرانجام وقت رفتن من رسیده و من آماده‌ام.”

مدیر عامل سابق توئیتر

نقش جدی دورسی در توئیتر دوباره در اوایل سال جاری ظاهر شد، زمانی که او علناً از تلاش ماسک برای تصاحب شرکت حمایت کرد. او نوشت: “ایلان راه حل منحصر به فردی است که من به آن اعتماد دارم. ” اکنون دورسی صندلی هیئت مدیره خود را از دست داده است و احتمال برای بازگشت کم به نظر می‌رسد، اما به هر حال برگشت او هم غیر ممکن نیست.


بیشتر بخوانید

  • فراز و فرود‌های جک دورسی در شرکت توئیتر

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا