سرور مجازی
zoomit

گوگل از توسعه‌دهندگان می‌خواهد اپلیکیشن‌های بیشتری برای ساعت‌های هوشمند Wear OS بسازند

گوگل سال گذشته با عرضه‌ی سیستم‌عامل Wear OS 3 و همکاری با سامسونگ به پلتفرم ساعت‌های هوشمند خود متعهد شد که درنهایت تأثیر مثبتی بر فروش ساعت‌های هوشمند برپایه‌ی اندروید داشت. گوگل مدعی شد که در سال جاری میلادی شاهد ۳ برابر بیشتر شدن فعال‌سازی ساعت هوشمند بوده و سامسونگ تنها در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ بیش از ۲٫۸ میلیون ساعت هوشمند به‌فروش رسانده است.

به‌گزارش سم‌موبایل، در جریان رویداد Android Dev Summit 2022، گوگل از توسعه‌دهندگان درخواست کرد تا اپلیکیشن‌های بیشتری برای دستگاه‌های Wear OS تولید کنند. همین‌حال، برخی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها شاهد جهش قابل توجهی در پایگاه کاربران ساعت هوشمند خود هستند.

Todoist اپلیکیشن خود را برای Wear OS 3 بازسازی کرد و این شرکت جهش ۵۰ درصدی در نرخ نصب را شاهد بود. Strava، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های در حال اجرای موجود در اندروید و iOS، بهبود ۳۰ درصدی کاربران فعال در طول روز را تجربه کرده است.

گوگل در طول سال گذشته اکثر اپلیکیشن‌های ساعت هوشمند خود را اصلاح کرد که به عرضه پیکسل واچ منجر شد. همچنین این شرکت ادغام ساعت‌های هوشمند Wear OS با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های Chrome OS را بهبود بخشیده است. سامسونگ همچنین مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های خاص برای سری گلکسی واچ دارد. امیدواریم توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های بیشتری عرضه کنند یا اپلیکیشن‌های موجود خود را برای تجربه کاربری جذاب‌تر بهبود ببخشند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تماشا کنید: کالبدشکافی ساعت پیکسل واچ نشان از قطعات غیرقابل تعویض این ساعت دارد

اپل در بازار ساعت‌های هوشمند پیشرفته تسلط زیادی دارد و می‌تواند با کنترل توسعه iOS، iPadOS، macOS و tvOS، تجربیات بی‌نظیری ایجاد کند. ما امیدواریم که گوگل و سامسونگ با یکدیگر همکاری کنند تا Wear OS را بیش از پیش بهبود بخشند و آن را با بهترین‌های صنعت هم‌تراز کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا