سرور مجازی
zoomit

پانورامیک؛ تلویزیون ایرانی با فناوری‌های روز

ظهور اینترنت و رشد و توسعه فناوری‌های مختلف، دنیای تلویزیون و لوازم صوتی تصویری را دستخوش تغییرات مهمی کرده است. تغییراتی که به‌دنبال خود تنوع ایجاد کرده و تصمیم‌گیری را برای مخاطبان دشوار ساخته است. شرکت «هدیش سبز پارسه» با هدف تولید محصولات صوتی و تصویری با کیفیت برای برندهای داخلی، از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرد. درواقع این شرکت، اولین و تنها تولید کننده OEM صوتی‌-تصویری در ایران است که به تولید محصول برای سایر برندها می‌پردازد. هدیش پس از سال‌ها تولید مستمر و گسترده محصولات باکیفیت برای برندهای داخلی و شناخته شدن به‌عنوان واحد برتر صنعتی استان در سال‌های 97 و 98، تصمیم گرفت تا از سال 99، محصولات خود را تحت برند “پانورامیک” به بازار عرضه کند.

پانورامیک با بهره‌گیری از آخرین فناوری روز دنیا، با شعار «در ژرفا جاری شو»، تولید محصولات متمایز و منحصربفرد را در دستور کار خود قرار داده و در تلاش است تا تجربه لذت‌بخشی را در مشتریان خود ایجاد کند. برخورداری از ایزو 9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت، 14001:2015 در سیستم مدیریت محیط زیست و 45001:2018 در سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی از استانداردهایی است که پانورامیک در انجام فعالیت خود، مورد توجه قرار داده است.

پانورامیک در حال حاضر تولید تلویزیون و ساندبار را در سبد محصولات خود قرار داده و در آینده، از محصولات بیشتری رونمایی خواهد کرد.

نوآوری، بخش جدایی ناپذیر ساندبار و تلویزیون پانورامیک

پانورامیک ایجاد تجربه جدید از فناوری برای مشتریانش را هدف قرار داده و تا به امروز سعی داشته با ارائه سبدی متنوع از محصولات، انتخاب‌های مختلفی را پیش روی مشتریانش قرار دهد. در حال حاضر، پانورامیک تلویزیون‌های خود را در چهار سری مایا، وستا، تیا و کوانتوم و در اندازه‌های 32 تا 65 اینچ، تولید و دراختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

پانورامیک برندی داخلی است که با وجود جوان بودن، اولین‌های زیادی را به خود اختصاص داده است. فناوری QLED، یکی از جدیدترین فناوری‌ها در تولید صفحه‌نمایش تلویزیون است که بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند از آن استفاده می‌کنند. شرکت هدیش سبز پارسه، اولین تولید کننده QLED در ایران است و پانورامیک نیز به‌عنوان برند این سازمان، از آن بهره می‌گیرد. ارائه تلویزیون‌هایی با قابلیت نمایش 4K و به‌کارگیری فناوری HDR برای ایجاد روشنایی بیشتر میان نقاط تاریک و روشن، فناوری 60 فریم بر ثانیه برای پشتیبانی از 4k و فرمت HEVC برای انتقال سریع و باکیفیت تصاویر ویدئویی برای نمایش در تلویزیون‌های هوشمند و جدید و گیرنده‌های دیجیتال، از دیگر فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های پانورامیک است.

پانورامیک؛ اولین ارائه دهنده فناوری HBBTV در تلویزیون ایرانی

فناوری HBBTV، دیگر تکنولوژی روزی است که هدیش افتخار دارد اولین و تنها ارائه دهنده HBB TV در کشور باشد و در تلویزیون‌های پانورامیک از آن بهره بگیرد. این پلتفرم، به تلویزیون امکان می‌دهد تا علاوه بر نمایش محتواهای برود‌ کست (محتواهای نمایش داده‌شده روی شبکه‌ها)، به محتواهای تعاملی مانند اطلاعات بازار، بازی و همچنین سرویس‌های اطلاع‌رسانی نظیر هواشناسی و اوقات شرعی، قرآن مجید و… نیز دسترسی داشته باشد. دسترسی به نسخه اندروید 9 در تلویزیون پانورامیک، علاوه بر امکانات نرم‌افزاری متعددی که دراختیار کاربران قرار می‌دهد، تجربه‌ای لذت بخش از شخصی‌سازی را نیز به همراه دارد.

فناوری HBBTV در تلویزیون های پانورامیک

تلویزیون‌های پانورامیک با بهره‌گیری از پردازنده هشت هسته‌ای یا Octa-Core، برنامه‌ها، بازی‌ها و امکانات مختلف را با کیفیت و سرعتی قابل توجه دراختیار شما قرار خواهند داد. استفاده از سیستم دالبی دیجیتال پلاس برای به حداقل رساندن نویز، ایجاد عمق در صدا و در نهایت شنیدن صدایی شفاف و تمیز، گزینه دیگری است که تلویزیون‌های پانورامیک دراختیار مشتریانش قرار می‌دهد. تلویزیون پانورامیک، تنها دارنده Keyboard Airmouse فارسی در کشور است که لذت استفاده از تکنولوژی را برای مشتریانش دوچندان می‌کند.

مواردی که به آن اشاره شد، از مهم‌ترین نوآوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های پانورامیک است که منطبق با پیشرفت دانش روز، توسعه خواهند یافت. به جرات می‌توان گفت پانورامیک در میان تمامی رقبا و محصولات موجود در بازار، از قوی‌ترین سخت افزار برخوردار است و مشتریان می‌توانند با خیال راحت، از محصولات این برند استفاده کنند.

چه نکاتی را در خرید تلویزیون باید رعایت کنیم؟

در کنار ویژگی‌هایی مانند ابعاد تلویزیون، کیفیت صفحه‌نمایش، نوع صفحه‌نمایش و نوع سیستم صوتی، موارد دیگری نیز وجود دارند که هنگام خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار داد.یکی از مهم‌ترین موارد، پشتیبانی از گیرنده‌ داخلی در تلویزیون است تا دیگر نیازی به خرید گیرنده دیجیتال وجود نداشته باشد.

به‌ویژه در خصوص تلویزیون‌های هوشمند، وجود کنترل‌ مناسب برای برقراری ارتباط و تعامل هرچه بیشتر با تلویزیون اهمیت دارد. در کنار کنترل، تعداد پورت‌های تلویزیون برای اتصال دستگاه‌های جانبی مانند فلش مموری، کیبورد، لپ تاپ و… اهمیت دارد. پورت‌های usb ، hdmi، کامپوزیت و کامپوننت از مواردی هستند که وجود و تعداد آن‌ها می‌تواند در انتخاب و خرید تلویزیون تأثیرگذار باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید تلویزیون پانورامیک اینجا کلیک کنید.

تجربه صدایی منحصربفرد با ساندبار پانورامیک

ساندبار یکی از دستگاه‌ها صوتی جدیدی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و کیفیت بصری جذاب تلویزیون‌ را با یک تجربه صوتی عالی همراه می‌کند. ساندبارهای پانورامیک با پشتیبانی از فرمت‌های صوتی متنوع و فراهم ساختن درگاه‌های مختلف، امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند.

ساندبار Panoramic با ارائه دامنه صدایی بین 50 تا 10000 هرتز، پاسخ فرکانسی و کیفیت مناسبی را به شنوندگان ارائه خواهد داد. همچنین با تقویت صدای تلویزیون تا 120 وات، چیزی حدود چهار برابر نهایت صدای تلویزیون را ارائه می‌کند که این میزان از افزایش صدا، امکان شنیدن و غرق‌شدن در تمام جزئیات اصوات محتوا را ممکن می‌سازد. بهره‌گیری از یک ساب ووفر مجزا و قدرتمند برای ایجاد باس عمیق و شفاف و امکان اتصال ازطریق بلوتوث در ساندبار پانورامیک، تجربه‌ای عالی در صوت را رقم خواهد زد.

درحال حاضر امکان خرید محصولات پانورامیک ازطریق وب سایت پانورامیک یا نمایندگی‌های مجاز این برند در سراسر کشور فراهم شده است. تمامی محصولات پانورامیک با گارانتی «اریسا سرویس» ارائه شده و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال وارانتی هستند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا