سرور مجازی
zoomit

تبلت ریلمی Pad X با تراشه Snapdragon 870 و باتری ۸۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد

ریلمی در تاریخ ۲۶ مه (پنجم خرداد ۱۴۰۱) از تبلت جدید خود موسوم به Pad X در چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت هنوز مشخصات تبلت جدیدش را رسماً اعلام نکرده است، اما در حساب ویبو خود برخی از قابلیت‌های آن را تأیید کرد.

ریلمی پد ایکس

به گزارش GSMArena، ریلمی Pad X از نمایشگر ۱۱ اینچی با وضوح 2K بهره خواهد برد. صفحه‌نمایش این تبلت همچنین گواهی Rheinland دارد که یعنی نور آبی آن برای چشم بهینه شده است. این دستگاه همچنین از فیلتر سخت‌افزاری برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌‌توان به چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی‌اتموس اشاره کرد که آن را به انتخابی جذاب برای سرگرمی تبدیل خواهد کرد.

ریلمی Pad X به یک باتری ۸۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ بدین‌ترتیب این محصول سریع‌ترین تبلت ریلمی از نظر سرعت شارژ خواهد بود زیرا ریلمی پد و ریلمی‌ پد مینی هردو از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برند.

ریلمی پد ایکس | Realme pad X

مقاله‌ی مرتبط:

  • ریلمی‌پد جدید احتمالاً با تراشه Snapdragon 870 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد
  • گوشی GT Neo 3T ریلمی با تراشه Snapdragon 870 در گیک بنچ رؤیت شد

ریلمی قبلاً تأیید کرده است که تبلت Pad X این شرکت از تراشه‌ی Snapdragon 870 بهره خواهد برد. علاوه‌براین یکی از تصاویری که در ویبو به‌اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد این دستگاه از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد ولی هنوز مشخص نیست آیا قلم در جعبه‌ی این محصول ارائه خواهد شد یا مشتریان باید آن‌ را به‌طور جداگانه خریداری کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا