سرور مجازی
تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون 86 اینچی Mi TV ES پرو با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی کرد

شیائومی چندین سال است که بالاترین جایگاه در بازار تلویزیون‌های هوشمند را در چین در اختیار دارد و این امر را مدیون طیف متنوع محصولات خود است. حالا چینی‌ها از یک تلویزیون جدید به نام Mi TV ES پرو رونمایی کرده‌اند که نمایشگر 86 اینچی 120 هرتزی دارد.

این تلویزیون عظیم‌الجثه نمایشگری 86 اینچی با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل دارد و همچنین دارای پشتیبانی 93 درصدی از طیف رنگی DCI-P3 است. این محصول همچنین از نسبت بدنه به تصویر 94.3 درصدی برخوردار است.

معرفی تلویزیون جدید از سوی شیائومی

گفتنی است که تلویزیون جدید شیائومی دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است و در کنار آن به یک حسگر نوری نیز مجهز است که با محاسبه نور محیط روشنایی تصویر را به شکل خودکار تنظیم می‌کند. این نمایشگر در کنار رفرش ریت 120 هرتزی، از ویژگی جبران حرکتی MEMC با نرخ 120 هرتز نیز بهره‌ می‌برد.

معرفی تلویزیون جدید از سوی شیائومی

سایر مشخصات تلویزیون Mi TV ES پرو شیائومی

از میان سایر ویژگی‌های تلویزیون جدید شیائومی می‌توان به توانایی نمایش 1 میلیون رنگ اوریجینال اشاره کرد، همینطور در زمینه امکانات بازی نیز مجهز به HDMI 2.1 و پشتیبانی از رفرش ریت متغیر به همراه ALLM و گواهی AMD FreeSync است که می‌تواند نرخ تاخیر 4 میلی‌ثانیه‌ای را به همراه بیاورد.

نوشته های مشابه

همچنین جهت فراهم کردن تجربه بهتر در هنگام بازی یا تماشای فیلم، تلویزیون جدید شیائومی از دو بلندگوی قدرتمند 18 واتی به همراه 8 واحد مستقل با فرکانس دوگانه و پشتیبانی از صدای دالبی نیز بهره می‌برد.

معرفی تلویزیون جدید از سوی شیائومی

در زمینه سخت‌افزار نیز این محصول دارای یک پردازنده پرچمدار 4 هسته‌ای A73 به همراه رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی است. این تلویزیون شیائومی از سیستم عامل MIUI TV استفاده و از فرمان صوتی هوشمند Xiao AI پشتیبانی می‌کند.

در پایان باید به این موارد نیز اشاره کرد که این تلویزیون دارای یک درگاه HDMI 2.1 به همراه دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB و همچنین ورودی AV و S/PDIF است. طبق گزارشات به نظر می‌رسد که این محصول برچسب قیمتی 1278 دلاری روی خود داشته باشد و از تاریخ 10 خرداد روانه بازار چین خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا