سرور مجازی
فضای مجازی

ایلان ماسک: تسلا ۲۴ ساعته در ذهن من است

ایلان ماسک، گفت که تسلا ۲۴ ساعته در فکرم است. من تلاش می‌کنم تا نگرانی سرمایه‌گذاران درمورد معامله‌ای که باعث افت سهام در خودرو‌های الکتریکی شده را برطرف کنم.

به گزارش سایت رویترز، تسلا امسال کارخانه خودروسازی جدید خود را در تگزاس افتتاح کرد. اما از زمانی که ماسک، خرید سهام توئیتر را در اوایل آوریل فاش کرد و حدود ۸ و نیم میلیارد دلار سهام تسلا را برای کمک به تامین مالی معامله توئیتر فروخت، این شرکت خودروسازی یک سوم ارزش سهام خود را از دست داد. افزون بر این، به دلیل قرنطینه کرونایی، تولید خودر‌وها و سهام این شرکت کاهش یافت.

دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush، روز پنجشنبه قیمت سهام تسلا را به دلیل اختلال در تولید چین کاهش داد و نسبت به خطرات حواس پرتی ناشی از معامله توئیتر ماسک هشدار داد. لئو کوگوان، یک سرمایه‌گذار بزرگ فردی در تسلا، دیروز  از این خودروساز برقی خواست سهام خود را بازخرید کند.

ایلان ماسک و تسلا

کوگوان در پیامی توئیتری گفت: “تسلا باید فورا اعلام کند و ۵ میلیارد دلار از سهام تسلا را از جریان نقدی آزاد خود در سال جاری و ۱۰ میلیارد دلار از جریان نقدی آزاد خود را در سال آینده بازخرید کند، بدون اینکه بر ذخایر نقدی ۱۸ میلیارد دلاری خود با بدهی صفر تأثیر بگذارد.” سال گذشته، کوگوان، سومین سهامدار بزرگ تسلا، گفت که میلیارد‌ها دلار در تسلا سرمایه گذاری می‌کند. او در ماه مارس گفت که سهام بیشتری از تسلا می‌خرد، نه اینکه در طول سقوط ، سهام خود را بفروشد.”


بیشتر بخوانید

  • ایلان ماسک: تا زمانی که مفید باشم در تسلا می مانم

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا