سرور مجازی
اقتصادی

با سرویس اعتباری اسنپ الان برو سفر بعدا پرداخت کن!

خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها در طول زندگی هر فردی محسوب می‌شود. مخصوصاً وقتی قصد خرید اقلام غذایی متنوع را از یک فروشگاه با ویترین آنلاین دارید، مقایسه تک تک محصولات کنار هم و خریدن بهترین گزینه با بهترین قیمت می‌تواند لذت این خرید را برایتان دوچندان کند.

چون قرار است خرید کردن از فروشگاه، میوه‌فروشی و حتی خرید غذا و نوشیدنی‌ها را از منزل انجام دهید؛ و بدون اینکه یک روز کامل برای این خریدها زمان صرف کرده و در انتهای روز خستگی کامل را تجربه کنید، با یک کلیک و پرداخت وجه خرید محصولات برایتان ارسال شود و آن‌ها را درب منزل تحویل می‌گیرید.

اما همه این شرایط فقط وقتی مهیا می‌شود که پول کافی در حساب بانکی‌تان موجود باشد. البته در خرید اینترنتی باید علاوه بر داشتن کارت بانکی عضو شتاب، رمز پویا هم داشته باشید تا بتوانید مبلغی که مشخص‌شده را به صورت آنلاین بپردازید و حسابتان با فروشگاه و… تسویه شود.

اگر رمز پویا ندارید یا اینکه پول فقط سر ماه به حسابتان واریز می‌شود و قصد دارید در بازه‌های زمانی مختلف در طول ماه خریدهایتان را انجام دهید، سرویس اعتباری اسنپ را به خاطر داشته باشید. با این سرویس می‌توانید الان خریدهایتان را انجام دهید و در انتهای ماه میزان مبلغ اعتباری که برای پرداخت استفاده شده را به صوت یکجا یا قسطی بپردازید. بعد از تسویه‌حساب هم دوباره اعتبارتان شارژ می‌شود و هرلحظه که اراده کنید می‌توانید از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ اقلامی که نیاز دارید را سفارش دهید.

بنابراین با کمک سرویس اعتباری اسنپ می‌توانید “الان بخر بعداً پرداخت کن” را که تمام دارندگان حساب‌های کردیت کارت و سرویس‌های مشابه از آن برخوردار هستند را تجربه کنید.

سرویس اعتباری اسنپ چطور کار می‌کند؟

کردیت کارت Credit Card همان کارت اعتباری است که مردم سرتاسر جهان برای خرید بدون موجودی حساب بانکی از آن استفاده می‌کنند و سپس به صورت قسطی یا کامل در انتهای ماه هزینه خریدهایشان را می‌پردازند. در حقیقت دارندگان کردیت کارت با وجود اینکه مبلغی در حساب بانکی‌شان وجود ندارد با این کارت خرید می‌کنند و اعتبار آن‌ها شارژ می‌شود. این اعتبار به منزله بدهی شخص به سرویس صادر کننده کارت است و باید به موقع نسبت به تسویه آن اقدام کند.

اما برای داشتن این کارت اعتباری شرایط خاصی در نظر گرفته شده و مردم بعضی از کشورها از جمله ایران از داشتن این سرویس محروم هستند؛ بنابراین نیاز به ایجاد سرویس الان بخر بعداً پرداخت کن که بتواند جایگزین کارت‌های اعتباری شود و خرید را برای عموم مردم آن هم از طریق اینترنت آسان کند به شدت احساس می‌شد.

سرویس اعتباری اسنپ با هدف پر کردن جای خالی سرویس کردیت کارت و سایر سرویس‌های مشابه آن راه‌اندازی شده است.  کاربران سوپر اپلیکیشن اسنپ از طریق این اپلیکیشن می‌توانند اعتبار دریافت کنند و با کمک این اعتبار و بدون داشتن نقدینگی واقعی خریدهایشان را انجام دهند.

امنیت خرید با سرویس اعتباری اسنپ

خالی شدن حساب‌های بانکی به خاطر اتصال به درگاه‌های پرداخت ساختگی و جعلی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خریدهای آنلاین است. مخصوصاً وقتی تازه حقوقتان به حساب بانکی‌تان واریزشده یا پول نسبتاً قابل توجهی در حساب دارید، با کلیک کردن روی این لینک‌ها ممکن است حسابتان کاملاً خالی شود و دیگر نتوانید پول از دست رفته را به حسابتان برگردانید.

اما وقتی از سرویس اعتباری استفاده می‌کنید، خیالتان از بابت اینکه فقط به ازای خریدتان پول پرداخت می‌کنید وجود دارد. مخصوصاً در سرویس اعتباری اسنپ الان بخر بعداً پرداخت کن، امکان استفاده از این سرویس از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ فراهم‌شده است تا امنیت خرید از انواع کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های مختلف و… تامین شود؛ و نگرانی از بابت اینکه مبلغ بیشتر از آنچه که خرید کرده‌اید از حسابتان کسر می‌شود نخواهید داشت.

عدم نیاز به رمز دوم در پرداخت با سرویس اعتباری اسنپ

برای خرید حضوری لازم است که ابتدا به قفسه‌ها یا بخش‌های مختلف فروشگاه مدنظرتان سر بزنید و پس از انتخاب اقلامی که به آن‌ها نیاز دارید هزینه را با کشیدن کارت بپردازید؛ اما در خریدهای اینترنتی مراحل خرید یک قدم از خریدهای حضوری پیچیده‌تر است. در این روش علاوه بر اطلاعات کارت به یک رمز پویا هم نیاز دارید. همچنین برای برقراری ارتباط با درگاه پرداخت و واریز مبلغ مورد نظر باید به اینترنت هم متصل باشید.

در سرویس اعتباری اسنپ این مشکل برطرف شده است، تا خریداران بتوانند بدون مشکلاتی مانند نیاز به رمز دوم یا اتصال به اینترنت پرداخت هزینه خریدهایشان را بپردازند. این راحتی استفاده می‌توانند استفاده از سرویس اعتباری در نظر گرفته شده را برای تمام اقشار جامعه آسان کند.

قابلیت استفاده از سرویس اعتباری با گوشی‌های هوشمند

با توجه به اینکه اغلب افراد این روزها از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و به این تجهیزات الکترونیکی دسترسی دارند، سرویس اعتباری اسنپ روی سوپر اپلیکیشن اسنپ هم فعال شده است. از طریق استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید درخواست اعتبارتان را ثبت کنید و پس از دریافت اعتبار، هزینه خریدهایی که با کمک سوپراپ اسنپ انجام می‌دهید را به صورت درون برنامه‌ای بپردازید؛ بنابراین حتی بدون همراه داشتن کارت یا پول نقد هم امکان خرید کردن با سرویس اعتباری را دارید و با استفاده از آن می‌توانید به اندازه مبلغی که خرید کرده‌اید از مبلغ اعتبارتان در این سرویس بپردازید.

 

 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا