سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

دست اچ‌تی‌سی رو شد؛ استفاده از تصاویر فتوشاپی برای نمایش هدست Vive Flow

اچ‌تی‌سی از هدست واقعیت مجازی جمع و جور و سبک Vive Flow رونمایی کرد. اما ظاهرا این شرکت در اقدامی عجیب پیش از رونمایی و برای نمایش دادن هدست جدید خود از برخی تصاویر فتوشاپ شده استفاده کرده که نسخه‌ اصلی آنها در istockphoto فاش شده است.

برای مثال در تصویر زیر اچ‌تی‌سی هدست واقعیت مجازی خود را روی صورت زنی قرار نشان می‌دهد که عکس اصلی آن مربوط به وب‌سایت istockphoto نیز در کنار آن قرار داده شده است. و به خوبی نشان می‌دهد، تصاویر فتوشاپی هستند. قضیه به همین یک عکس ختم نشده و به نظر می‌رسد تمامی عکس‌های مورد استفاده برای نمایش Vive Flow با فتوشاپ درست شده‌‌اند و واقعی نیستند.

«یانکو روتگرز» از نشریه Protocol نیز در توییتر خود اشاره کرد، که نسخه اصلی اکثر تصاویر فاش شده هدست Vive Flow اچ‌تی‌سی از وب‌سایت istockphoto.com گرفته شده است و HTC از نسخه دستکاری شده این عکس‌ها استفاده کرده است.

اگر به عکس‌ها دقت کنیم می‌بینیم که برخی از آنها با این هدف مورد استفاده قرار گرفته‌‌اند که نشان بدهند کاربر با استفاده از هدست اچ‌تی‌سی حال و هوای خوبی دارد تا حس خوبی را به مخاطب منتقل کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ابزارهای پوشیدنی راحت بودن آن‌ها است. مصرف‌کنندگان بیش از هر چیزی به دنبال ردیاب تناسب اندام یا هدستی هستند که به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اچ‌تی‌سی نیز با هدست جدید و فوق‌العاده سبک Vive Flow ابزار دیگری را به کاربران معرفی کرد که استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

شرکت تایوانی همچنین تصاویری را از افراد مختلف به اشتراک گذاشت که در زندگی روزمره خود از هدست این شرکت استفاده می‌کنند.

در نهایت باید عنوان کرد هدست اچ‌تی‌سی نظرات مثبتی را دریافت کرده که عمدتا به دلیل وزن سبک و راحتی آن بوده است. همچنین استفاده از فتوشاپ در تصاویر یک محصول کار جدیدی نیست و شرکت‌ها معمولا برای ارائه تصاویر تبلیغاتی خود از فتوشاپ کمک می‌گیرند اما استفاده از تصاویر Shutterstock به جای عکس‌های اختصاصی توسط اچ‌تی‌سی کمی عجیب و غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا