سرور مجازی
اقتصادی

توضیح دولت درباره قیمت جدید مواد شوینده

به گزارش دیتاسنتر من، ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی برگه ای با عنوان صورتجلسه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر افزایش قیمت ۵۰ تا ۸۰ درصدی انواع مواد شوینده منتشر شد.

پایگاه اطلاع رسانی دولت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی، قیمت مواد شوینده افزایش نیافته و هیچ مجوزی در این زمینه برای کارخانجات تولیدکننده صادر نشده است.

در این اطلاعیه آمده است که جداول قیمتی انواع مواد شوینده از جمله پودرهای شوینده دستی و ماشینی، مایعات دستشویی و ظرفشویی، شامپو، صابون و خمیر دندان در فضای مجازی، غیرمستند و غیر واقعی است و هرگونه تغییر قیمت همه محصولات و کالاها به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری، با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و پس از اعلام این ستاد خواهد بود.

اطلاعیه پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دولت تاکید کرده که در این زمینه، تاکنون هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت‌ها در این حوزه فاقد مجوز است.

همچنین در این رابطه بختیار علم بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نامه منتشر شده تاریخ و شماره ندارد، اظهار کرد: صحبت‌هایی درباره افزایش قیمت مطرح شده، اما هنوز اجرایی نشده است. هیچ کدام از شرکت‌ها تا این لحظه قیمت‌های خود را افزایش نداده‌اند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان در حال تعامل با سازمان حمایت و وزارت صمت برای افزایش قیمت هستند، تصریح کرد: ارقام اعلام شده مبنی بر افزایش ۵۰ تا ۸۰ درصدی لوازم بهداشتی و شوینده صحت ندارد و قیمتهای جدید در صورت موافقت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا