سرور مجازی
رمز ارز

تن‌کوین در واچ‌لیست تحلیلگران مطرح؛ چرا قیمت TON همچنان صعودی است؟

تن‌کوین در واچ‌لیست تحلیلگران مطرح؛ چرا قیمت TON همچنان صعودی است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیفای اینوستور (DeFi Investor)، تحلیلگر مشهور حوزه ارز دیجیتال، به تازگی لیست هفتگی ارزهای دیجیتال مورد توجه خود را منتشر کرده و تن کوین (TON)، یکی از پیشتازان این لیست است.

شبکه باز تن با افزایش چشمگیر ۲۰ برابری ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) خود طی ۶۰ روز گذشته، در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) سر و صدای زیادی به پا کرده است. این افزایش قابل توجه در TVL نشان‌دهنده پذیرش و اعتماد روزافزون به اکوسیستم تن است.

علاوه بر این، این پروژه از چندین مشارکت و ادغام قابل توجه خبر داده که جایگاه آن را در بازار بیش از پیش تقویت می‌کند. این تحولات می‌توانند منجر به رشد و پذیرش بیشتر تن کوین شوند.

Ramzarzخرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TON

در زمان نگارش این خبر، قیمت تن کوین با ۶.۸۷ درصد افزایش روزانه در محدوده ۷.۳۶ دلاری قرار دارد. لازم به ذکر است که این آلت کوین در بازه هفتگی و ماهانه نیز توانسته است به ترتیب افزایش قیمت ۱۹.۲۴ و ۸.۲۷ درصدی را به ثبت برساند. toncoin-ton-and-aevo-top-this-weeks-watchlist-crypto-analyst-recommends-other-coins-to-watch

این آمار نشان می‌دهند که تن کوین پس از طی یک روند اصلاحی در کمتر از ۳۰ روز، با یک بازگشت ‌به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. در همین راستا، حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز با افزایش چشمگیر ۱۴۵ درصدی به بیش از ۵۹۲ میلیون دلار رسیده است.

در بحبوحه این افزایش قیمت، ارزش بازار تن کوین نیز ‌امروز افزایشی بوده و با جهشی ۶.۸۶ درصدی در محدوده ۲۵.۵ میلیارد دلاری قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا