سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

خبرنگار بلومبرگ: خبری از سنسور اندازه‌گیری فشار خون در اپل واچ سری ۷ نخواهد بود

امروز Nikkei Asia در گزارشی از تجهیز اپل واچ سری ۷ به سنسور اندازه‌گیری فشار خون خبر داد، اما حالا خبرنگار بلومبرگ، «مارک گورمن» چنین موضوعی را رد کرده است.

طبق گزارش امروز، مشکلات تولید به علت پیچیدگی‌های طراحی اپل واچ سری ۷ منجر به تاخیر در عرضه آن خواهد شد. به گفته Nikkei Asia، یکی از این پیچیدگی‌ها مربوط به سنسور اندازه‌گیری فشار خون می‌شود.

مدت کوتاهی پس از انتشار این گزارش از سوی Nikkei Asia، بلومبرگ هم با استناد به منابعش چنین موضوعی را تایید کرد و گفت با توجه به چالش‌های تولید، تامین این ساعت هوشمند و یا عرضه‌اش به بازار با تاخیر همراه خواهد بود.

اپل واچ سری ۷

با وجود چنین موضوعی، خبرنگار بلومبرگ یکی از ادعاهای گزارش Nikkei Asia را رد کرده. به گفته گورمن، شانسی برای اینکه اپل واچ سری ۷ به سنسور اندازه‌گیری فشار خون مجهز شود، وجود ندارد.

اوایل سال جاری میلادی گزارشی مبنی بر اینکه اپل بزرگترین مشتری استارتاپ بریتانیایی تجهیزات الکترونیکی «Rockley Photonics» است، منتشر شد. این استارتاپ سنسورهای شناسایی معیارهای سلامتی مرتبط با خون را توسعه می‌دهد که شامل سنسور اندازه‌گیری فشار خون و قند خون می‌شود.

همین اخبار باعث شد بازار شایعات درباره استفاده از سنسور اندازه‌گیری فشار خون و قند خون در اپل واچ داغ شود و برخی حتی به قابلیت اندازه‌گیری قند خون در اپل واچ سری ۷ اشاره کردند که البته پس از مدتی اکثر منابع آن را رد کردند. حالا ظاهرا خبری از سنسور پایش فشار خون هم در این ساعت هوشمند نخواهد بود.

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۷ به همراه آیفون ۱۳ در اواخر شهریور معرفی شود و تغییرات طراحی گسترده‌ای داشته باشد. ساعت هوشمند آینده کوپرتینویی‌ها لبه‌های تخت مشابه آیفون‌ها و آیپدهای جدید خواهد داشت و در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری از راه می‌رسد. علاوه بر این، باید منتظر کاهش چشمگیر حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصولات هم باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا