سرور مجازی
رمز ارز

عرض اندام میم‌کوین‌های گربه‌ای در بازار؛ قیمت ماگ‌کوین ۳۰ درصد بالا رفت!

عرض اندام میم‌کوین‌های گربه‌ای در بازار؛ قیمت ماگ‌کوین ۳۰ درصد بالا رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی بازگشت و فعالیت مجدد معامله‌گر معروفی که با نام مستعار “رورینگ‌ کیتی” شناخته می‌شود و نقش پررنگی در ماجرای رشد سهام گیم‌استاپ در سال ۲۰۲۱ داشت، بازار میم کوین‌های با تم گربه شاهد افزایش قابل‌توجهی بود.

بر اساس داده‌های بازار، ارزهای دیجیتال پیشرو با تم گربه مانند پاپ‌کت (POPCAT) و ماگ کوین (MOG) طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

قیمت ماگ کوین در این مدت، رشدی تقریبا ۳۰ درصدی را به ثبت رسانده و به ۰.۰۰۰۰۰۰۵۹ رسیده است. حجم معاملات روزانه و ارزش بازار این میم کوین نیز به ترتیب بیش از ۲۷۰ درصد و ۲۹ درصد افزایش داشته‌اند.cat-themed-cryptos-explode-after-roaring-kitty-returns-to-ignite-a-meme-coin-rally-led-by-gamestop-gme

در سال ۲۰۲۱ معامله‌گران با رهبری کیت گیل (Keith Gill) توانستند بر صندوق‌های پوشش ریسکی که روی کاهش قیمت سهام گیم‌استاپ شرط‌بندی کرده بودند، غلبه کنند و باعث افزایش سرسام‌آور ارزش این سهام شوند. این رویداد زمینه‌ساز رشد چشمگیر دو میم‌کوین پیشرو، دوج‌کوین و شیبا اینو در آن سال شد.

حال پس از یک وقفه طولانی در فعالیت‌های مجازی، گیل با یک پست رمزآلود در شبکه‌ اجتماعی X به عرصه معاملات بازگشته است. این اتفاق با واکنش مثبت بازار همراه شده و ارزش سهام گیم‌استاپ را در ۲۴ ساعت تا ۱۱۱ درصد افزایش داده است.

همچنین، ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ درصد افزایش یافته و از مرز ۵۳ میلیارد دلار عبور کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا