سرور مجازی
اقتصادی

ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه

اخیرا دکوراسیون داخلی منزل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی هستند که به فکر بازسازی دکوراسیون منزل خود هستند؛ البته از اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی منزل در زمان ساخت ساختمان نمی‌توان چشم پوشی کرد. برخی افراد تصور می‌کنند که طراحی دکوراسیون منزل کار ساده و راحتی است؛ در این موقعیت باید گفته شود که این یک تصور اشتباه است و طراحی دکوراسیون علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه مخاطب باید طبق اصول و نکات خاص خود پیش برود تا نتیجه طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی خانه مطلوب باشد. با توجه به اینکه امروزه انواع ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه بسیار مختلف است، باید برای طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی از افراد خبره و حرفه‌ای که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند کمک بگیرید. حامی ساخت با ۱۲ سال تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، توانسته است بهترین تیم طراحی و اجرا را در کنار خود داشته باشد و درخواست متقاضیان را در هر سبکی که مورد نظرشان است به بهترین نحو اجرا کند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی منزل به منظور هماهنگ سازی و زیبا سازی فضای داخلی منزل انجام می‌شود. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی منزل به این منظور است که برای افراد فضا داخلی منزل حس آرامش و شادی را به وجود می‌آورد. طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد؛ از این جهت که فضاسازی‌های درستی انجام می‌شود و می‌تواند از فضاهای پرت بهترین استفاده را داشت. از طرف دیگر طراحی دکوراسیون منزل ایرانی ساده به افراد کمک می‌کند تا در فضا خانه حس آرامش بیشتری داشته باشد. حامی ساحت توسط تیم حرفه‌ای خود می‌تواند انواع طراحی دکوراسیون داخلی منزل جدید را برای متقاضیان طراحی و اجرا کنند. حامی ساخت این طراحی‌ها را با نرم افزار ۳dmax انجام می‌دهند تا افراد بتوانند قبل از اجرا، نهایی شدن طراحی دکور داخلی خانه ایرانی را به مخاطبان خود نشان دهند و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهند؛ علاوه براین حامی ساخت خدمات دیگری مانند طراحی دکور آشپزخانه و دکور اداری را نیز انجام می‌دهند و در طراحی دکوراسیون اداری از پارتیشن‌های اداری و هر چیزی که برای زیباتر شدن دکور لازم و قابل اجرا باشد استفاده می‌کنند.

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی خانه

هدف اصلی طراحی دکوراسیون داخلی منزل این موضوع است که افراد می‌خواهند از فضاهایی که در خانه دارند استفاده کاربردی داشته باشند و علاوه بر آن هنگامی که در منزل خود به سر می‌برند بتوانند حس آرامش زیادی را دریافت کنند. برخی از افراد علاقه دارند در محیطی زندگی کنند که تمام سلیقه و روحیات خود را در بطن و ظاهر زندگی خود احساس کنند؛ به طور مثال دکوراسیون داخلی خانه سنتی، ایرانی بودن و حس آرامش عجیبی را به فرد القا می‌کند و برخی می‌خواهند این موضوع در ظاهر منزل خود نمود پیدا کند.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی خانه

برای اینکه نتیجه نهایی طراحی دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده مطلوب شود باید اصول و نکاتی را رعایت کنید که البته در این موضوع اگر به تیم طراحی حامی ساخت اعتماد کنید آن‌ها بخاطر تجربه بالایی که در این زمینه دارند به تمامی نکات و اصول واقف هستند و آن نکات را رعایت می‌کنند. در ادامه به چند اصول مهم در طراحی دکوراسیون خانه اشاره می‌کنیم.

متراژ خانه

متراژ منزل از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام طراحی دکوراسیون باید به ‌آن توجه ویژه داشت؛ به این علت که طراحی‌ها متناسب با متراژ متفاوت است. طراحی دکوراسیون خانه‌ی دوبلکس با طراحی دکوراسیون خانه ویلایی بسیار متفاوت است. این تفاوت ممکن است به منظور فضا سازی یا برای استفاده بهینه از فضاهای پرت صورت بگیرد. به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌های بزرگ راحت‌تر از طراحی دکوراسیون داخلی خانه کوچک است؛ به این علت که برای طراحی در خانه کوچک باید دقت بیشتر و نگاه جزئی‌تری به تمامی فضاهای وجود در خانه داشته باشید تا از تمامی مکان‌ها مناسب‌ترین استفاده صورت گیرد.

نورپردازی خانه

نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل از آن مواردی است که به شدت در نمای کلی دکوراسیون تاثیر می‌گذارد و جلوه آن را چندین برابر می‌کند. در دکوراسیون داخلی خانه لوکس از نورپردازی بسیار زیادی استفاده می‌شود. نورپردازی صحیح در قسمت‌های مختلف خانه باعث می‌شود دکوراسیون داخلی منزل شیکی را داشته باشید. تیم طراحی حامی ساخت این نورپردازی را به طور کامل انجام می‌دهند.

تاثیر چیدمان منزل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

چیدمان منزل بر دکوراسیون داخلی منزل جدید و شیک بسیار تاثیر گذار است و بسیار مهم است که از چه سبک و مدلی تبعیت می‌کنید و وسایل و اجزا منزل را طبق چه اصولی می‌چینید. شما باید به چیدمان تمام اجزایی که در فضا به کار می‌برید توجه کنید.

چیدمان مبل

اولین فاکتوری که در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مهم است مبلمان است. چیدمان درست مبلمان در فضا بسیار مهم است بخصوص که امروزه نقش بسیار مهم و پر رنگی را در دکوراسیون ایفا می‌کند. علاوه بر چیدمان مبلمان انتخاب رنگ روکش و سبک آن بسیار مهم است که متناسب با دکوراسیون داخلی منزل باشد.

استفاده از اکسسوری

فاکتور دیگری که در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل مهم است استفاده از اکسسوری‌های مناسب با سبک و مدل دکوراسیون داخلی خانه است که تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی دکوراسیون داخلی خانه دارد؛ اما دقت داشته باشید که از اکسسوری‌های صحیح استفاده کنید.

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل کلاسیک را انتخاب کرده‌اید باید از قاب عکس‌های مینیمال و ساده استفاده کنید.

استفاده از پارتیشن در طراحی دکوراسیون منزل

استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی منزل از فاکتورهای کاربردی است که طراحان در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده می‌کنند. با این کار فضا پذیرایی را از فضاهای دیگر جدا می‌کنند یا اینکه در خانه‌هایی با متراژ بالا فضا را به قسمت‌های کوچک و کاربردی تبدیل می‌کنند.

استفاده از کفپوش

فاکتور دیگری که در نمای کلی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار است استفاده از کفپوش است؛ اگر شما کفپوشی متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان انتخاب کنید ظاهر بسیار زیبایی را به نمای کلی خانه‌یتان می‌بخشید. در این موقعیت انتخاب کفپوش بسیار کار پیچیده و سختی است که علاوه بر سلیقه شخصی مناسب فضا منزل شما باشد به همین منظور باید از افراد ماهر و حرفه‌ای که تجربه کافی در این زمینه دارند کمک بگیرید تا بتوانید انتخاب درست و صحیحی داشته باشید. تیم حامی ساخت در این مسیر از صفر تا صد همراه شما است تا دکوراسیون داخلی منزل دلخواه‌تان را در اختیار شما قرار دهند؛ همچنین در طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی خانه تمامی این نکات و اصول را در چیدمان منزل و با استفاده از پارتیشن‌ و کفپوش مناسب در دکوراسیون داخلی منزل رعایت می‌کنند.

استفاده از گل و گیاهان

گل و گیاهان از آن فاکتورهایی است که استفاده از آن در دکوراسیون خانه حس طبیعت و آرامشی را به افراد القا می‌کند. سعی کنید در دکوراسیون داخلی منزل خود از گل و گیاهان استفاده کنید؛ جالب است بدانید انتخاب گیاهان نیز باید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما باشد. به نظر برخی از افراد زیباترین دکوراسیون داخلی منزل، منازلی است که در آن گل و گیاه به کار رفته باشد.

رنگ‌ها

انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی منزل از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که باید به آن توجه کنید. طراحان حامی ساخت دانش کافی را در این زمینه دارند که کدام رنگ‌ها مناسب کدام سبک‌ها است و شما می‌توانید با اطمینان خاطر به این تیم اعتماد کنید و صفر تا صد دکوراسیون از طراحی تا اجرای دکوراسیون داخلی را به آن‌ها بسپارید.

ایده‌های مختلف طراحی دکوراسیون داخلی خانه

برای اینکه سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید باید انواع مختلف سبک‌ها را بشناسید تا بتوانید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ به این منظور می‌توانید از مشاوران حامی ساخت کمک بگیرید تا در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی همراه شما باشند.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک مدرن

وقتی از سبک مدرن صحبت می‌شود در ذهن افراد فضایی ساده، خشک با رنگ‌های سرد و خنثی تداعی می‌شود. در سبک مدرن از وسایل و لوازم غیر ضروری استفاده نمی‌شود حتی برخی اوقات هنگام طراحی وسایل ضروری را تا حد امکان در دکوراسیون داخلی منزل حذف می‌کنند. در این سبک بیشتر از رنگ‌های سفید، طوسی و نقره‌ای استفاده می‌شود، همچنین طرح‌هایی با خط‌های صاف و عمودی بیشترین استفاده را در این سبک دارد. سبک مدرن یکی از ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه است که به تازگی در اکثر منازل به چشم می‌خورد و افراد زیادی هستند که به این سبک علاقه دارند. توجه داشته باشید که برای اینکه سبک خانه و با آشپزخانه شما در یک راستا باشد و نمای کلی منزل شما حفظ شود باید به طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز توجه کنید؛ به طور مثال کابینت های‌گلاس متریال مناسبی برای این سبک است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک مینیمال

یکی از ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه سبک مینیمال است. این سبک بسیار ساده و شیک است و اصلا تجمل گرایی را در خود جای نمی‌دهد. در طراحی دکوراسیون داخلی سبک مینیمال از کمترین وسایل، اکسسوری و المان‌ها استفاده می‌شود و شباهت زیادی به سبک مدرن دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل سبک مینیمال از رنگ سفید بیشترین استفاده را می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سبک مینیمال خلوت بودن فضا داخلی خانه است که از وسایل بسیار کمی استفاده شده است. در انتخاب تابلوها و اکسسوری‌ها نیز این موضوع صدق می‌کند و از طرح‌های ساده که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک کلاسیک

برای طراحی سبک کلاسیک به ویژگی‌های آن دقت کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این سبک اصالت و سنگینی در فضا است. یکی دیگر از ویژگی‌های سبک کلاسیک نظم و ترتیب است و تقارن وسایل و اکسسوری‌ها در طراحی و چیدمان دکوراسیون بسیار مهم است. در سبک‌ کلاسیک از رنگ‌های گرم استفاده بیشتری می‌شود. رنگ‌هایی مثل کرم و قهوه‌ای و در برخی طراحی‌ها از زرشکی نیز استفاده می‌شود که ترکیب آن با چوب زیبایی دکور داخلی خانه را دو چندان می‌کند. اکسسوری‌های سرامیک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سبک کلاسیک است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک روستیک

اکثر افراد این سبک را سبک روستایی می‌شناسند به این علت که این سبک طراحی، بسیار ساده و بی آلایش است و بیشتر از چوب، سنگ و چرم استفاده می‌شود. رنگ‌هایی که در این سبک به کار برده می‌شود بسیار کم‌رنگ هستند تا آن حس کهنگی را القا کنند؛ اما رنگی که در این سبک بسیار مهم است رنگ سفید در دیوارها است. اکسسوری‌های مناسب این سبک، صنایع دستی و محلی است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک شیکر

سبک شیکر یکی از آن سبک‌هایی که به ندرت در دکوراسیون داخلی خانه دیده می‌شود. رنگ‌هایی که در این سبک طراحی استفاده می‌شود رنگ‌های خنثی مثل طوسی، خاکستری و بژ است. جالب است بدانید که همین رنگ‌ها در این سبک باید مات باشند. علاوه بر این اکسسوری‌هایی که در این سبک استفاده می‌شوند مات هستند.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک سنتی

دکوراسیون داخلی سبک سنتی در هر کشوری متفاوت است. به عبارتی معیارها و سنت کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا، بریتانیا از سبک سنتی اروپایی پیروی می‌کنند که تفاوت زیادی با سنتی ایرانی دارد. دکور داخلی ایرانی ظاهر بسیار گرمی دارد و باید طراحی دکوراسیون از رنگ‌های گرم و تیره استفاده کنند. رنگ‌هایی مانند قرمز، قهوه‌ای تیره و نارنجی از رنگ‌های پر کاربرد در سبک سنتی است. در دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ساده بجای کفپوش از فرش‌های اصیل ایرانی که طرح‌های بی نظیری دارد استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک انتقالی یا ترانزیشنال

یکی دیگر از ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه، سبک انتقالی یا ترانزیشنال است. در سبک انتقالی شما ممکن است دکوراسیون داخلی را در نگاه با سبک سنتی اشتباه بگیرید؛ اما باید دقت باشید که مبلمان سنتی و بزرگ در کنار وسایل و اکسسوری‌های مدرن استفاده شده است. این سبک دکوراسیون داخلی حس گرم و آرامش بخشی را منتقل می‌کند. شما می‌توانید در این سبک از اکسسوری‌هایی با طرح‌های شلوغ استفاده کنید، همچنین می‌توانید دیوارهای خانه را از تابلوهای متفاوت پر کنید. مبلمان چوبی سنتی و فرش‌هایی از رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ دلیل مناسبی است که این سبک با دکور داخلی خانه سنتی اشتباه گرفته شود. سبک انتقالی حد تعادلی را بین سبک سنتی و سبک مدرن برقرار کرده است و تلفیقی از هر دو را در برگرفته است. استفاده از متریال‌های چوب، شیشه، فلز و سنگ در دکوراسیون داخلی خانه با سبک انتقالی بسیار به چشم خورد.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک فرانسوی

همانطور که از اسم این سبک پیدا است، از کشورهای غربی وارد ایران شده است و اخیرا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و افراد علاقه دارند تا دکوراسیون خانه خود را به سبک فرانسوی طراحی کنند. سبک فرانسوی از دسته دکوراسیون داخلی منزل جدید محسوب می‌شود. شاید برایتان سوال باشد که این سبک چگونه در کشور ما نمود پیدا کرده است؟ برای پاسخ به این سوال باید به سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا اشاره کنیم و رفته رفته این سبک در دکوراسیون خانه ایرانی جا گرفته است. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به مبل‌های خراطی شده اشاره کرد و در کنار این مبلمان ترکیب رنگ تیره با رنگ‌های خنثی در این سبک دکور به چشم می‌خورد. وجود تابلوها با طرح‌های شلوغ و استفاده از اکسسوری‌های زرق و برق دار امضای این سبک است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک ساحلی

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی باید از رنگ‌های سفید، سبز و آبی استفاده کرد. این سبک از شهرهای ساحلی الهام گرفته شده و است و هدف از این طراحی این است که حس دریا، ساحل و طبیعت را القا کند. این سبک دکوراسیون مناسب افرادی است که از شهرهای ساحلی دور هستند و علاقه شدید به این شهرها دارند. در طراحی دکوراسیون به سبک ساحلی و استفاده از اکسسوری‌های حصیری و چوبی بسیار مهم است و متریالی که در این سبک استفاده می‌شود چوب و حصیر است. جایگاه ویژه گل و گیاهان را در سبک ساحلی فراموش نکنید.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک آرت دکو

سبک آرت دکو را بیشتر افرادی می‌پسندند که نگاه هنری دارند و می‌خواهند این روحیات در ظاهر زندگی‌شان نمود پیدا کنند. سبک آرت دکو یک سبک تجمل گرایانه محسوب می‌شود و از اکسسوری‌های گران قیمت استفاده می‌شود و تمامی این اکسسوری‌ها هنری و اصیل هستند. تزیینات آنتیک در گوشه‌های دکوراسیون خانه از ویژگی‌های سبک آرت دکو است. رنگ‌هایی که در این نوع سبک استفاده می‌شود رنگ‌های تیره است و این رنگ‌ها در مبلمان نیز به چشم می‌خورند. دقت داشته باشید که انتخاب مبلمان در این نوع سبک باید راحتی باشد.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک مدیترانه‌ای

سبک مدیترانه‌ای بسیار مناسب دکوراسیون داخلی خانه ویلایی است؛ اما امروزه در خانه‌های اپارتمانی این سبک به چشم می‌خورد. به طور کلی این سبک چشم انداز دریا و شهرهای ساحلی را به تصویر می‌کشد. استفاده از عناصر طبیعی، گل و گیاه در این سبک به چشم می‌خورد و یکی از ویژگی‌های مهم این دکوراسیون داخلی است. رنگ‌هایی که در این سبک کاربرد دارد رنگ‌های تیره مانند قهو‌ای و قرمز است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک صنعتی

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به سبک صنعتی باید نکات جزئی و کوچکی را رعایت کنید. جالب است بدانید که این سبک بیشتر در محل کار و دکوراسیون اداری به چشم می‌خورد؛ اما به مرور زمان این سبک با تغییراتی در دکور داخلی خانه وارد شده است. در این سبک رنگ‌ها باید گرم و تیره باشند و متریالی که در این سبک استفاده می‌شود شیشه‌ و چوب است. استفاده از اکسسوری کم و خالی بودن فضا یکی از ویژگی‌های بارز این سبک است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک بوهمین

سبک بوهمین یک سبک خاص و جدید است که به تازگی در برخی از منازل دیده می‌شود. این سبک در دکوراسیون داخلی منزل سبکی آزادی و بی‌پروایی دارد. سبک بوهمین جسور بودن فرد را در انتخاب سبک و سلیقه شخصی به وضوح نشان می‌دهد. مبلمان‌های آنتیک و اکسسوری‌های عجیب و غریب از ویژگی‌های این سبک است. در سبک بوهمین از متریال چوب و حصیر استفاده می‌شود. شما در این سبک می‌توانید از همه رنگ‌ها استفاده کنید و رنگ‌هایی که بیشتر به چشم می‌خورد نارنجی، قرمز و قهوه‌ای است. فرش یا قلیچه‌های طرح‌دار قرمز و نارنجی دستباف از اجزای اصلی این سبک در دکوراسیون داخلی منزل است.

دکوراسیون داخلی خانه، سبک همپتونز

دکوراسیون داخلی خانه با این سبک بسیار خاص و شیک است. در این سبک باید دیوارها سفید باشند و حتما از کفپوش‌های چوبی استفاده کنید. در مبلمانی که در این سبک استفاده می‌شود کوسن‌های لوکس بسیار پرکاربرد و مهم است، همچنین که شومینه تکمیل کننده این سبک است.

تاثیر رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهم دارند و می‌توانند تا حد بسیار زیادی احساسی که القا می‌کنند متفاوت باشد. رنگ‌ها بسیار سلیقه‌ای هستند؛ اما باید در انتخاب آن به نکات بسیار مهمی دقت کنید و این انتخاب به گونه‌ای باشد که کاملا متناسب با فضا و سبک دکوراسیون داخلی منزل‌تان باشد. در ادامه به تاثیر چند رنگ در دکوراسیون داخلی می‌پردازیم.

رنگ قرمز، رنگ بسیار شاد و جذابی است و احساس شور و شوقی را در افراد زنده می‌کنند. برای استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی باید آن را با رنگ‌های دیگری که مکمل قرمز است ترکیب کنید تا زیبایی دکور خانه را دو چندان کند.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل رنگ بسیار شیک و جذابی است. رنگ آبی حس آرامش و خونسردی را در فرد ایجاد می‌کند و بسیار مناسب استفاده در دکوراسیون اتاق خواب است.

رنگ‌های سفید و خاکستری در دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است و تقریبا در اکثر طراحی‌ها به چشم می‌خورد. این رنگ‌ها بسیار مدرن هستند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می‌کنند.

رنگ کرم از آن دسته رنگ‌هایی است که اکثر دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و سنتی دیده می‌شود. این رنگ‌ و رنگ‌هایی که تناژ کرم و قهوه‌ای دارد را باید با رنگ‌هایی مثل سبز و قرمز ترکیب کرد تا طراحی زیبایی را داشته باشید.

تاثیر طراحی آشپزخانه در دکوراسیون داخلی خانه

یکی از اجزا عمومی دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه است که در اکثر خانه‌ها به صورتی طراحی شده است که کاملا در معرض دید باشد؛ به همین علت طراحی آشپزخانه در دکوراسیون داخلی منزل مهم است. در طراحی آشپزخانه باید سعی کنید کاملا متناسب با سبک خانه باشد تا دکور داخلی از یکنواختی دور نشود و سبک‌های مختلفی را با هم ترکیب نکند. انتخاب درست رنگ و اکسسوری‌های مناسب آشپزخانه از نکات طراحی دکوراسیون آشپزخانه است.

تاثیر طراحی اتاق خواب در دکوراسیون داخلی خانه

اتاق خواب مهم‌ترین قسمت یک خانه محسوب می‌شود و از آنجایی که افراد برای خواب و استراحت به این فضا می‌روند طراحی آن بسیار مهم است. برخی از افراد سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب را با سبک دکوراسیون حال و آشپزخانه کاملا از یکدیگر متفاوت انتخاب می‌کنند.

 مراحل طراحی دکوراسیون داخلی خانه

برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ابتدا سعی کنید شرکت معتبر و مناسبی را پیدا کنید تا بتوانند هر مدل و سبکی که مورد نظر شما است را به همان شکل طراحی و اجرا کنند. پس از اینکه شما شرکت مورد نظر خود را پیدا کردید، سعی کنید با مشاوران آن صحبت کنید تا به شما سبک‌ها و مدل‌های مختلف را نشان دهند. شما باید اطلاعات دقیقی از متراژ و سبک مورد نظر خود را در اختیار طراحان قرار دهید. تیم حامی ساخت با ۱۲ سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه و انواع مکان‌های متفاوت مانند طراحی دکور اداری، طراحی دکوراسیون تجاری و غیره توانسته‌اند حرفه‌ای ترین طراحان را نزد خود داشته باشند، همچنین طراحان حامی ساخت طرح و سبکی که شما برای دکوراسیون خانه به آن‌ها نشان می‌دهید را با نرم افزار ۳dmax طراحی می‌کنند و در صورت تایید شما آن را به بهترین نحو برای شما اجرا می‌کنند.

 

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا