سرور مجازی
اخبار آی تی

ثبت علامت تجاری یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی در اتحادیه اروپا

به گزارش ایسنا، مهندس علی بازگیر، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما فعالیت خود را از سال ۴۹ آغاز کرده و تولیدکننده ماشین‌آلات فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان است. شرکت ما هشت خط تولید خوراک پلت، فرآوری خوراک، فول فت سویا، کنستانتره، مکمل و فلیکر را طراحی، تولید و راه‌اندازی می‌کند.
وی در ادامه درباره حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بازار این شرکت، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط صادراتی را فراهم کنیم، نیاز به زیرساخت‌های اولیه داشتیم که با دانش‌بنیان شدن شرکت و استفاده از امکاناتی که صندوق نوآوری فراهم کرده بود، راه برای ما ساده‌تر شد، به طوری که از طریق سامانه «غزال» توانستیم موارد لازم را برای حمایت صندوق نوآوری مطرح کنیم.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه این شرکت موفق به ثبت گواهینامه PCT (آمریکا) با عنوان طرح فرایند تولید و فرآوری خوراک دام و طیور با حفظ خواص بیولوژیکی افزودنی‌ها است، گفت: خوشبختانه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به ثبت برند شرکت در اتحادیه اروپا (EUIPO) شدیم. همچنین ثبت پنج علامت تجاری(داخل) شرکت نیز از طریق کارگزارانی که در صندوق نوآوری و شکوفایی فعالیت دارند، انجام شده است. در زمینه طرح تحقیق و توسعه شرکت نیز صندوق نوآوری حمایت‌های خوبی انجام داده است. اخذ گواهینامه‌های استاندارد ملی(COP) برای محصولات دانش‌بنیان از دیگر حمایت‌های صندوق بوده است.
بازگیر با بیان اینکه فرآیند کلی طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی خطوط ماشین‌آلات فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان در شرکت ما صورت می‌گیرد، اظهار کرد: خوشبختانه با بهره‌گیری از متخصصین جوان و مسلط به فناوری‌های تخصصی و ارتباط نزدیک و دوسویه با مراکز علمی و دانشگاهی محصولاتی صددرصد ایرانی و با کیفیت بالا را طراحی و تولید می‌کنیم، به طوری که محصول این ارتباط با مراکز علمی، ثبت اختراع چهار ماشین و یک فرایند تولید است.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه یادآور شد: شرکت ما توانسته بیش از ۱۵۰ کارخانه در کشور نصب و راه‌اندازی کند. البته در اربیل عراق و افغانستان و ارمنستان نیز حضور فعالی داریم و با حمایت صندق نوآوری و شکوفایی و کارگزاران این صندوق، برنامه صادرات محصولات دانش‌بنیان خود را در دستور کار داریم که به زودی این امر نیز محقق خواهد شد.
به نقل از صندوق نوآوری، وی در پایان یادآور شد: این شرکت به‌طور مستقیم برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است که بیشتر آن‌ها جوانان تحصیلکرده در تخصص‌های مختلف در حوزه طراحی ماشین‌آلات هستند.
انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا