سرور مجازی
اخبار آی تی

استارت‌آپ‌ها با نحوه مذاکره با سرمایه گذاران خارجی آشنا می‌شوند

به گزارش ایسنا، کارگاه آموزشی «یادگیری مهارت‌های ارائه (pitch) نزد سرمایه‌گذاران بین‌المللی» روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوره اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی شامل دو مرحله «چگونه ارائه تاثیرگذاری از استارت‌آپ خود به سرمایه‌گذار بین‌المللی داشته باشیم؟» و «چطور کسب و کارمان را در سطح بین‌المللی مقیاس پذیر (Scale) کنیم؟» است که با حمایت بلاعوض ۹۰ درصدی صندوق نوآوری برگزار می‌شود.

«تشکیل یک تیم مناسب»، «ایجاد یک استراتژی بازار قوی»، «توسعه محصول از ایده تا تولید متناسب با بازار» و «افزایش سرمایه: مدل‌های تامین مالی و مدل‌های رشد» از برنامه‌های این کارگاه آموزشی است.

کارگاه آموزشی «طراحی مدل کسب و کار و ارائه آن به سرمایه‌گذار»، توسط مربیانی از اکوسیستم نوآوری دانمارک به همراه نشست ارائه استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران خارجی برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، کارگاه «یادگیری مهارت‌های ارائه (pitch) نزد سرمایه‌گذاران بین‌المللی» روز سه‌شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا