سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

قیمت بالاترین پیکربندی مک‌بوک پرو جدید به ۶۰۹۹ دلار می‌رسد

اپل امروز از نسل جدید مک‌بوک پرو در مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه M1 پرو و M1 مکس رونمایی کرد و آن‌ها را با قیمت پایه ۱۹۹۹ دلار به بازار می‌فرستد. ولی قیمت بالاترین پیکربندی این لپ‌تاپ بسیار بیشتر از انتظارات است و به ۶۰۹۹ دلار می‌رسد.

مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با قیمت ۱۹۹۹ و مدل ۱۶ اینچی با قیمت ۲۴۹۹ دلار به دست خریداران می‌رسد. ولی این قیمت‌ها برای مدل پایه محصولات جدید اپل است و اگر بخواهید می‌توانید تراشه، SSD و مقدار رم لپ‌تاپ‌ها را ارتقا دهید. بر اساس اطلاعات وب‌سایت اپل، بالاترین مدل مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی با تراشه M1 مکس شامل ۱۰ هسته CPU و ۳۲ هسته گرافیکی، ۶۴ گیگابایت حافظه رم و ۸ ترابایت حافظه SSD با قیمت ۶۰۹۹ دلار فروخته می‌شود.

مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی هم می‌تواند همین پیکربندی را داشته باشد، یعنی با M1 مکس، ۶۴ گیگابایت رم و ۸ ترابایت حافظه SSD عرضه شود، ولی قیمت آن ۵۸۹۹ دلار خواهد بود.

پیش‌خرید مدل‌های جدید مک‌بوک از امروز آغاز می‌شود و این محصولات از سه‌شنبه هفته آینده به دست خریداران می‌رسند. با این حال، مدل‌هایی که به‌طور کامل شخصی‌سازی و ارتقا داده شوند تا ماه دسامبر روانه بازار نخواهند شد. اپل در مراسم امشب از ایرپاد ۳ و اشتراک Voice Plan برای اپل موزیک هم رونمایی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا