سرور مجازی
فضای مجازی

اعتراض جمعی از مالکان مسکن مهر پردیس به تحویل واحدهای نیمه تمام

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه خانه سازان صفه در این باره اظهار داشت: با توجه به اعلام رسمی تحویل واحدهای مسکن مهر پروژه صفه در اردیبهشت ماه، مالکان این پروژه اقدام به تسویه حساب و دریافت دفترچه قسط کردند، اما متوجه شدند واحدها با پیشرفت 80 درصدی اعلام تحویل شده است.

وی ادامه داد: قرار بود نواقص بلوک ها جهت تحویل رفع شود که متاسفانه انجام نشد و چندین جلسه مذاکره و تجمع اعتراضی به جایی نرسید تا اینکه در تاریخ 26/4/1400 و در آخرین تجمع اعتراضی صورتجلسه ای بین شرکت عمران، پیمانکار و مالکان به امضا رسید که بر اساس آن باید نواقص رفع و بلوک ها و واحدها تا پایان مردادماه تحویل می شد.

نماینده مالکان معترض مسکن مهر در پروژه صفه تصریح کرد: اما اکنون نیمه مهرماه فرا رسیده و نه تنها هیچ بلوک و واحدی به طور کامل و 100 درصدی قابل تحویل نیست که اغلب با معضل فقدان آب، برق و گاز رو به رو هستند.

وی گفت: بنابراین مجددا تجمع اعتراضی این بار مقابل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، که پس از مذاکره، ابتدا به جناب آقای مهر آبادی در سازمان ملی زمین و مسکن و سپس به شرکت مادر تخصصی عمران ارجاع داده شدیم و در نهایت قول پیگیری و رفع مشکلات داده شد.

بنا بر این گزارش در حالی بسیاری از واحدهای مسکن مهر پردیس در پایان دولت گذشته و با حضور رئیس جمهور اعلام تحویل و واگذاری شد که اغلب همچنان نیمه تمام و غیرقابل سکونت هستند.

این در حالی است که تحویل این واحدها می تواند مشکلات بسیاری از مالکان مستاجر پروژه که تحت فشار پرداخت اجاره بهای سنگین قرار دارند را رفع و به روان تر شدن عرضه و تقاضای مسکن و کاهش قیمت ها کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا