سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تاخیر در عرضه اپل واچ سری ۷: برخی مدل‌ها ماه آینده در اختیار خریداران قرار می‌گیرند

پیش‌خرید اپل واچ ۷ به‌تازگی شروع شده اما زمان تحویل برخی از مدل‌های این ساعت هوشمند به ماه نوامبر موکول شده است. به‌علاوه، برخلاف شایعات، ضخامت این دستگاه نسبت به اپل واچ ۶ بیشتر یا کمتر نشده است.

کاربران معتقدند اپل قبل از آغاز پیش‌خرید اپل واچ سری ۷ اطلاعات کافی درباره پیکربندی و قیمت این دستگاه منتشر نکرده بود و همین باعث شده علاقه‌مندان نتوانند در لحظه باز شدن فروشگاه سفارش خود را ثبت کنند. در نتیجه، کسانی که نتوانسته‌اند برای روز عرضه پیش‌خرید داشته باشند، حالا برای دسترسی به برخی مدل‌ها باید به‌صورت حضوری در روز عرضه به فروشگاه این شرکت مراجعه کنند.

تحویل برخی از مدل‌های اپل واچ ۷ از جمله مدل‌های آلومینیومی و استیل ضدزنگ در فروشگاه آنلاین اپل در آمریکا تا ماه نوامبر به تعویق افتاده است.

افزون بر این، حالا که صفحه رسمی مشخصات اپل واچ ۷ روی سایت اپل در دسترس قرار گرفته، می‌توانیم ببینیم که ضخامت این دستگاه ۱۰.۷ میلی‌متر است. این یعنی اپل واچ ۷ هم در هر دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری ضخامتی به اندازه اپل واچ ۶ دارد.

با توجه به شایعات و رندرهایی که از اپل واچ ۷ با لبه‌های تخت منتشر شده بود، می‌دانستیم که ضخامت این دستگاه نسبت به نسل قبلی ۱.۷ میلی‌متر کمتر شده است. اما از سوی دیگر، «مارک گرمن» از بلومبرگ گفته بود که اپل واچ سری ۷ کمی ضخیم‌تر از اپل واچ سری ۶ خواهد بود. با این حال، اکنون مشخص شده که هیچ کدام از این شایعات درست نبوده و اپل امسال در ضخامت ساعت هوشمند جدیدش تغییری ایجاد نکرده است.

اپل می‌گوید بدنه سری ۷ به لبه‌های نرم‌تر و گردتری مجهز شده اما ابعاد این دستگاه در مجموع خیلی شبیه سری ۶ است. اپل واچ ۷ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود که اندازه هر دو مدل آن ۱ میلی‌متر نسبت به نسل‌های قبلی بیشتر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا