سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

موتورولا از گوشی‌های موتو E40 و موتو G Pure رونمایی کرد

موتورولا از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرده که مشخصات فنی قدرتمندی ندارند. یکی از آن‌ها با نام موتو G Pure ارزان‌ترین گوشی سری G محسوب می‌شود که ۱۶۰ دلار قیمت دارد و از G Play با ۱۷۰ دلار قیمت، ارزان‌تر است. گوشی دوم با نام موتو E40، به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز شده است.

موتورولا موتو G Pure

این گوشی هوشمند موتورولا از تراشه ۱۲ نانومتری هلیو G25 بهره می‌برد که دارای ۸ هسته Cortex-A53 به همراه پردازشگر گرافیکی PowerVR GE8320 است. موتورولا در گوشی موتو G Play از تراشه ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده کرده که ۴ هسته تقریبا قدرتمند A73 و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰ دارد.

در موتو G Pure با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روبه‌رو هستیم که طبق ادعای موتورولا، با استفاده عادی تا دو روز دوام می‌آورد. این دستگاه از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. موتورولا برای این محصولش از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده که از طریق کارت حافظه قابل افزایش است. این دستگاه همچنین بطور پیش فرض اندروید ۱۱ دارد.

موتورولا موتو G Pure‌ بدنه پلاستیکی دارد و از استاندارد IP52 بهره می‌برد. ضخامت این دستگاه به ۸.۷۵ میلی‌متر می‌رسد و ۱۸۸ گرم وزن دارد، بنابراین باریک‌تر و سبک‌تر از G Play محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز شده که در برش قطره‌ای بالای آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که سنسور اصلی‌اش ۱۳ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود.

موتورولا موتو E40

موتو E40 یکی دیگر از گوشی‌های ارزان‌قیمت موتورولا محسوب می‌شود که البته هنوز قیمتش اعلام نشده، با این حال در رده‌ای بالاتر از گوشی موتو E20 قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است.

موتورولا برای این محصولش تراشه Unisoc T700 را درنظر گرفته و همچنین آن را به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که از دستان کاربران لیز نمی‌خورد.

روی پنل پشتی موتورولا موتو E40 دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است.

موتورولا در این دستگاه از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده که از طریق کارت حافظه قابل افزایش است. روی پنل پشتی این دستگاه لوگوی این کمپانی به چشم می‌خورد که سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند.

موتو E40 به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MyUX مجهز شده و با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش، ظاهرا می‌تواند تا دو روز کاربر را همراهی کند. در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا