سرور مجازی
رمز ارز

برداشت ۱۱۰ هزار ETH از صرافی‌ها؛ بازار اتریوم به کنترل خریداران درآمد!

برداشت ۱۱۰ هزار ETH از صرافی‌ها؛ بازار اتریوم به کنترل خریداران درآمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که اخیراً مقدار قابل‌توجهی ارز دیجیتال اتریوم (ETH) از صرافی‌ها خارج شده است که نشان می‌دهد خرید در بازار این آلت کوین همچنان ادامه دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین سنتیمنت (Santiment)، اتریوم به تازگی شاهد بیشترین مقدار خروجی از صرافی‌ها از تاریخ ۲۱ آگوست بوده است. طبق گزارش‌ها، در برداشت‌های روز چهارشنبه، سرمایه‌گذاران ۱۱۰ هزار واحد اتریوم (به ارزش حدودی ۱۸۱ میلیون دلار) را از صرافی‌ها خارج کردند که منجر به کاهش عرضه ETH در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود از ماه می سال ۲۰۱۸ شده است.
برداشت ۱۱۰ هزار ETH از صرافی‌ها؛ بازار اتریوم به کنترل خریداران درآمد!زمانی که عرضه یک ارز دیجیتال در صرافی‌ها کاهش می‌یابد، به این معنی است که سرمایه‌گذاران قصد دارند کوین‌های خود را برای مدت زمان طولانی در کیف پول‌های خود نگه دارند یا به عبارتی، تمایل به هولد کردن دارند.
افزایش جریان خروجی اتریوم از صرافی‌ها پس از آن صورت گرفت که قیمت این ارز دیجیتال پس از افزایش اخیر آن به بالای مرز ۱،۷۰۰ دلار، عقب‌نشینی کرد و فرصت مناسبی را برای خرید در قیمت‌های فعلی فراهم نمود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا