سرور مجازی
فضای مجازی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: انتخاب وزیر اقتصاد برای سازمان خصوصی سازی را به فال نیک می‌گیریم

– اخبار اقتصادی –

مسلم صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم درخصوص انتصاب حسین قربانزاده به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی سازی از سوی وزیر اقتصاد گفت: زمانی که به فردی همچون احسان خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد اعتماد می کنیم و در راس یک مجموعه قرار می گیرد باید به انتخابش نیز اعتماد کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که یکی از مشکلات و معضلات سازمان خصوصی سازی که در چند سال گذشته با آن مواجه بودیم مسائل حقوقی آن در واگذاری ها بود افزود: فردی که به عنوان رئیس سازمان خصوصی سازی انتخاب شده فرد دارای سوابق و تجربیات مناسب است. قربانزاده مشاور اقتصادی رئیس مجلس و مشاور معاون وزیر اقتصاد بوده لذا از دیدگاه اقتصادی در کنار دیدگاه حقوقی برخوردار است.

صالحی خاطرنشان کرد: قربانزاده به عنوان نماینده رئیس مجلس در جلسات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا حضور داشته لذا همانگونه که گفته شد او هم به مسائل حقوقی اشراف دارد و هم به مسائل اقتصادی مسلط است؛ در این میان رئیس سازمان خصوصی سازی نیز دقیقا باید این دو تفکر یعنی اشراف به مسائل حقوقی و دیدگاه بلند مدت به مسائل اقتصادی کشور را دارا باشد.

به گفته این نماینده مجلس با توجه به عملکرد همین چند هفته وزیر اقتصاد و هوشمندی او، باید به انتصاب های او نیز اعتماد کرد و امیدواریم حضور قربانزاده در سمت رئیس سازمان خصوصی سازی بتواند به اجرای صحیح اصل 44 قانون اسای کمک ویژه ای کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا