سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

عملکرد خوب آیفون ۱۳ پرو مکس در تست مقاومت [تماشا کنید]

سری آیفون ۱۳ اپل سرانجام ۲۳ شهریورماه معرفی شدند. کانال یوتیوب «JerryRigEverything» ویدیویی از تست مقاومت آیفون ۱۳ پرو مکس به اشتراک گذاشته که عملکرد خوب آن را در تست‌های خراش، خمش و آتش نشان می‌دهد.

تست مقاومت گوشی جدید اپل با خراش نمایشگر ۶.۷ اینچی آن شروع می‌شود که در سطح شش خراش‌های تقریبا نامشخصی در آن دیده می‌شود. سطح‌ خراش‌های نمایشگر گوشی جدید اپل در سطح هفت کمی عمیق‌تر می‌شود. با این وجود اپل در مقاوم بودن پنل جلویی گوشی قدرتمند خود کار قابل توجهی انجام داده است زیرا در سطح ۶ آن خراش‌های ناچیزی دیده می‌شود.

لبه‌های گوشی که از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده به راحتی خراش داده می‌شود اما پنل پشتی در برابر خراش بسیار مقاوم است. شیشه بالا دوربین‌ها نیز از نظر مقاومت عملکردی مانند نمایشگر دارد.

در ادامه نمایشگر دستگاه مورد تست حرارت نیز قرار گرفت که هیچ تاثیری روی پیکسل‌های آن مشاهده نشد. با این حال حرارت فندک باعث شد پوشش ضدچربی آن بسوزد. تست مقاومت گوشی با آزمون خم شدن تمام می‌شود. در این مرحله دستگاه هنگام خم شدن صدای ترک خوردگی ایجاد می‌کند، اما بدون هیچ خم قابل مشاهده‌ای به فرم اصلی خود برمی‌گردد.

به صورت کلی همانطور که ویدیو نشان می‌دهد، نسخه پرو مکس از خانواده آیفون ۱۳ تست مقاومت خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. همچنین می‌تواند انجام تست مقاومت آیفون ۱۳ پرو با چاقو و چکش را در خبر دیگری مشاهده کنید.

همچنین از جمله مطالب دیگری که استقامت گوشی‌های آیفون را نشان می‌دهد می‌توانید تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را ببینید، یا به ویدیوی مقایسه عملکرد نسخه پرو مکس آیفون ۱۳ و گلکسی S21 اولترا در تست سقوط هم سر بزنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا