سرور مجازی
فضای مجازی

وزیر تعاون: برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران محدودیت نداریم‌

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌ یاسوج‌، حجت عبدالملکی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان مارگون اظهار داشت: برای رفع مشکلات، محرومیت‌ها و کمبودها در شهرستان تازه تاسیس مارگون از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی تاسیس و ایجاد یک واحد دانشگاهی در شهرستان مارگون را متناسب با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این دیار را ضروری دانست و افزود: بزودی یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

پنجمین سفر استانی رئیس جمهور| دیدار رئیسی با عشایر ‌تنگه گرگو ‌در سیاه‌چادر/ رئیس جمهور: ‌دلالان را در فروش ‌محصولات غذایی عشایر حذف می‌کنیم + فیلم و تصاویرپنجمین سفر استانی رئیس جمهور| دستور رئیس جمهور برای تسریع در ‌عملیات احداث ‌سد تنگ سرخ / وزیر نیرو: سد ‌تا سال 1401 آبگیری می‌شود‌پنجمین سفر استانی رئیس جمهور| ‌رئیسی: اجازه نمی‌دهیم حقی از کارگران در هیچ نقطه‌ای از کشور ضایع شود / همه باید برای آبادانی کشور تلاش مضاعف کنیم

عبدالملکی از توسعه مشاغل خرد خبر داد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی یک اولویت بوده و البته برای سرمایه‌گذاران در شهرستان مارگون نیز مشوق‌های خوبی در نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: برای حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان در حوزه باغداری و کشاورزی تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار کشاورزان و باغداران قرار دهیم.

انتهای پیام/541/ش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا