سرور مجازی
رمز ارز

گامی به سوی پذیرش ارزهای دیجیتال: بایننس مجوز سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه‌داری آمریکا را دریافت کرد!

گامی به سوی پذیرش ارزهای دیجیتال: بایننس مجوز سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه‌داری آمریکا را دریافت کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک حرکت جسورانه، دادگاهی در آمریکا به صرافی رمزارزی بایننس اجازه داد که وجوه برخی از مشتریان خود را در اوراق خزانه‌داری آمریکا سرمایه‌گذاری کند.

این سرمایه‌گذاری از طریق یک مدیر سرمایه‌گذاری شخص ثالث و با رعایت قوانین خاص انجام خواهد شد. بایننس مجاز نیست این وجوه را دوباره در خود شرکت یا شرکت‌های وابسته سرمایه‌گذاری کند.

این حرکت نشان‌دهنده پتانسیل ارزهای دیجیتال برای حمایت از دلار آمریکا در برابر تلاش‌های کشورهای بریکس (BRICS) برای کاهش وابستگی به دلار است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

کارشناسان معتقدند که استفاده از استیبل‌کوین‌های وثیقه‌گذاری‌شده برای خرید اوراق بدهی آمریکا می‌تواند به حفظ سلطه دلار کمک کند. این سرمایه‌گذاری همچنین می‌تواند به جبران تورم ناشی از سیاست‌های ضعیف مالی و پولی گذشته کمک کند.

اوایل این هفته، بایننس درخواست مجوز برای سرمایه‌گذاری حدود ۴۰ میلیون دلار در بخش‌های ۱۰ میلیون دلاری طی چهار هفته را ارائه کرد که با آن موافقت شد.

بایننس موظف است همواره وجوه کافی برای پاسخگویی به درخواست‌های برداشت مشتریان را در پلتفرم خود داشته باشد و شرایط استفاده خود را به‌روزرسانی کند تا مشتریان در مورد این استراتژی سرمایه‌گذاری جدید مطلع شوند.

دادگاه همچنین به بایننس اجازه داد که با مشاوران سرمایه‌گذاری شخص ثالث برای مدیریت دارایی‌های شرکتی خود همکاری کند و دارایی‌های تحت نظارت خود را به یک سپرده‌گذار شخص ثالث غیروابسته در آمریکا منتقل کند.

نکته مهم این است که کنترل کلیدهای این کیف‌پول‌ها باید صرفاً بر عهده کارمندان آمریکایی بایننس یا سپرده‌گذار شخص ثالث باشد.

با وجود درگیری‌های حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، این مجوز به بایننس کمک می‌کند که ضمن تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌های خود، امنیت و بازدهی را برای کاربرانش افزایش دهد.

سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه‌داری آمریکا، نقدینگی و بازدهی قابل پیش‌بینی را فراهم و آن را به گزینه‌ای ایدئال برای حفظ سرمایه و کسب بهره متوسط تبدیل می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا