سرور مجازی
رمز ارز

انقلابی در بازار کریپتو؛ ترون یک استیبل‌کوین بدون کارمزد راه‌اندازی می‌کند!

انقلابی در بازار کریپتو؛ ترون یک استیبل‌کوین بدون کارمزد راه‌اندازی می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جاستین سان، بنیانگذار ترون (Tron)، اعلام کرده که تیمش در حال توسعه‌ راهکاری برای ایجاد یک استیبل‌کوین بدون کارمزد است تا انتقال همتا به همتا را برای همه رایگان کند.

هدف جاستین سان آن است که این استیبل‌کوین بدون کارمزد را در سه ماهه‌ چهارم سال ۲۰۲۴ روی بلاکچین ترون ادغام کند. پس از آن، او قصد دارد این راه‌حل را روی اتریوم و دیگر بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم پیاده‌سازی نماید.

سان با انتشار پستی در تاریخ ۶ جولای توضیح داد که با استفاده از این راه‌حل، انتقالات بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی انجام خواهند شد و کل کارمزد تراکنش‌ها توسط خود استیبل‌کوین‌ها پوشش داده می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

او معتقد است که این راه‌حل می‌تواند پذیرش گسترده‌ فناوری بلاکچین را به میزان قابل‌توجهی تسهیل کند.

ترون در حال حاضر یک شبکه پیشرو در زمینه‌ انتقالات همتا به همتای استیبل‌کوین‌ها است. این شبکه به‌طور مداوم دو تا سه برابر حجم اتریوم را پردازش می‌کند.

همچنین، ترون میزبان بیش از ۵۰ میلیارد دلار از کل ۱۱۲ میلیارد دلار تتر در گردش است. tron-is-building-a-gas-free-stablecoin-solutio

راه‌حل استیبل‌کوین بدون کارمزد ترون با سرویس‌های مشابهی مانند PYUSD شرکت پی‌پال و یو‌اس‌دی کوین (USDC) شرکت سیرکل (circle)، به رقابت خواهد پرداخت.

سرویس PYUSD به برخی از کاربران ساکن ایالات متحده امکان پرداخت‌های برون‌مرزی رایگان را می‌دهد و USDC روی شبکه بیس و از طریق کیف پول کوین‌بیس، امکان انتقالات رایگان را فراهم می‌کند.

به‌تازگی، سیرکل و صرافی ارز دیجیتال بایننس، پشتیبانی از USDC روی ترون را حذف کرده‌اند که شاید همین موضوع، ترون را برای ساخت راه‌حل اختصاصی خود ترغیب کرده باشد. در حال حاضر، ترون از پروتکل‌های بین زنجیره‌ای موجود برای پل زدن USDT و سایر توکن‌ها بین بیت کوین و ترون استفاده می‌کند.

ترون همچنین در حال بررسی ساخت یک راه‌حل لایه‌ ۲ بیت‌کوین است که از نسخه رپد شده تتر پشتیبانی می‌کند. این امر می‌تواند امکان سرازیر شدن میلیاردها دلار سرمایه به اکوسیستم بیت‌کوین را فراهم نماید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا