سرور مجازی
رمز ارز

نهنگ‌ها دوباره به بازار هجوم آوردند؛ خرید بیش از ۲۰ هزار بیت کوین در یک روز!

نهنگ‌ها دوباره به بازار هجوم آوردند؛ خرید بیش از ۲۰ هزار بیت کوین در یک روز!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های بیت کوین از افت قیمت این ارز دیجیتال در ۱۱ ژوئن نهایت استفاده را بردند و مجموعاً ۲۰,۶۰۰ بیت کوین به ارزش ۱.۳۸ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند.

به گزارش شرکت تحلیل بلاکچین کریپتو‌کوانت (CryptoQuant)، این بزرگترین انباشت نهنگ‌های بیت کوین از ۲۸ فوریه محسوب می‌شود. در آن تاریخ، ۶ هفته از ارائه‌ صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین می‌گذشت و قیمت این ارز دیجیتال در مسیر ثبت سقف تاریخی خود بود.

همزمان با کاهش قیمت بیت کوین در ۷ ژوئن، از ۷۱,۶۵۰ دلار به حدود ۶۹,۰۰۰ دلار، ورودی کیف پول نهنگ‌های این ارز دیجیتال به ۱۳۰۰ تا ۲۲۰۰ بیت کوین در روز رسید. با ادامه کاهش قیمت، در تاریخ ۱۱ ژوئن، ۲۰,۶۰۰ بیت کوین به حساب این نهنگ‌ها اضافه شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

داده‌ها هنوز برای ۱۲ ژوئن به‌روزرسانی نشده‌اند. روز گذشته پس از انتشار داده‌های بهتر از حد انتظار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI)، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۶۷۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

طبق داده‌های پلتفرم اطلاعاتی سنتیمنت (Santiment)، موجودی بیت‌کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال به ۹۴۲ هزار واحد کاهش یافته که پایین‌ترین سطح از ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به حساب می‌آید.

کاهش ذخایر بیت‌کوین صرافی‌ها اغلب نشان‌دهنده تقویت بازار است که در نتیجه آن، سرمایه‌گذاران انتظار افزایش قیمت در میان‌مدت تا بلندمدت را دارند.

به گفته یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام علی مارتینز، نهنگ‌های اتریوم نیز اخیراً بیش از ۲۴۰ هزار توکن ETH به ارزش تقریبا ۸۴۰ میلیون دلار را انباشت کرده‌اند.

با این حال، بر خلاف بیت کوین، موجودی اتریوم صرافی‌های ارز دیجیتال در روزهای اخیر افزایش یافته است. طبق داده‌های سنتیمنت، در حال حاضر ۱۷.۹۸ میلیون اتریوم (به ارزش ۶۳.۱ میلیارد دلار) در صرافی‌ها نگهداری می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا