سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شیائومی می نوت ۱۱ احتمالا به نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

بعد از معرفی می نوت ۱۰، بسیاری از کاربران امیدوار بودند که شیائومی نسل بعدی این موبایل پرطرفدار را نیز عرضه کند ولی این اتفاق نیفتاد. حالا براساس اطلاعات منابع آگاه، ظاهرا چینی‌ها قصد دارند سرانجام می نوت ۱۱ را نیز در دسترس کاربران قرار دهند.

با وجودی که برخی کاربران از عرضه می نوت ۱۱ ناامید شده‌اند، پست جدید به اشتراک گذاشته شده توسط حساب کاربری با نام «Bald Panda» در شبکه اجتماعی ویبو چین برخی مشخصات می CC11 را به اشتراک گذاشته است که خبر از رونمایی آن می‌دهد.

شاید این سوال مطرح شود که چه ارتباطی بین می CC11 و می نوت ۱۱ وجود دارد. باید گفت می CC9 در خارج از بازار چین با نام می نوت ۱۰ عرضه شد و این احتمال وجود دارد که چینی‌ها می CC11 را نیز در خارج بازار چین با نام می نوت ۱۱ عرضه کنند. درنظر داشته باشید که نام می CC10 از فهرست این شرکت حذف شده و در نتیجه نسل بعدی می CC9 با نام می CC11 عرضه می‌شود.

براساس پست منتشر شده از سوی این منبع آگاه، شیائومی می نوت ۱۱ با نمایشگر ۹۰ هرتز رونمایی خواهد شد و مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. می نوت ۱۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گرفت و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد.

انتظار می‌رود موبایل مذکور با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ یا اسنپدراگون ۷۸۰ بهره ببرد که کمی قدرتمندتر از اسنپدراگون ۷۳۰G در می نوت ۱۰ خواهد بود. به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند منتظر نسخه پرو شیائومی می نوت ۱۱ نیز باشند که احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و لنز پریسکوپی با زوم ۵ برابری رونمایی خواهد شد. باید دید در نهایت این کمپانی چینی قصد دارد می نوت ۱۱ و اعضای احتمالی دیگر این سری را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا