سرور مجازی
فضای مجازی

بازرس ویژه رستم قاسمی شبانه به فرودگاه امام(ره) رفت/ تشدید نظارت بر پروازهای اربعین

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) حسین مذنب سرپرست اداره‌کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با دستور وزیر راه و شهرسازی از ساعت 23 شب گذشته 29 شهریور 1400 در راستای نظارت بر پروازهای اربعین در فرودگاه امام(ره) مستقر شد.
بررسی تخلفات شرکتهای هواپیمایی و آژانس‌ها در خصوص نرخ بلیط و فروختن بلیط یک‌سره و عدم ارائه سرویس و خدمات مناسب زیر ذره‌بین بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

بازرس ویژه وزیر راه مأموریت خود را برخورد جدی با متخلفین و رفع مشکلات زائران اربعین و گزارش به مقام عالی وزارت اعلام کرده است، بر این اساس وی در بازدید انجام‌شده طی بامداد گذشته به‌همراه مدیران‌کل شهر فرودگاهی و 4 نفر بازرس وزارت راه و شهرسازی،‌ ضمن گفتگو با مسافران نسبت به رفع مشکلات دستورات لازم را صادر کرده است و تیم بازرسی گزارش دقیقی از عملکرد شرکتهای هواپیمایی و آژانس‌ها جهت استحضار مقام عالی وزارت تهیه کرده است.

شب گذشته وزیر راه و شهرسازی در توئیتی به‌شرح زیر رفاه و آسایش زائران اربعین را خط قرمز خود اعلام کرده بود؛

«رفاه و آرامش زائران اربعین خط قرمز ماست. به معاون حمل‌ونقل، رئیس سازمان هواپیمایی ـ سرپرست ـ و تمام مسئولین ذی‌ربط دستور دادم با هرگونه گران‌فروشی بلیت اربعین برخورد کنند. شخصاً گزارشات را پیگیری و بازرس ویژه‌ای در فرودگاهها مستقر کرده‌ام و از فردا نظارت میدانی در دفاتر فروش نیز ایجاد خواهد شد.»

انتهای پیام/+

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا