سرور مجازی
رمز ارز

رکورد جدید شیباریوم! منتظر رالی صعودی BONE باشیم؟

رکورد جدید شیباریوم! منتظر رالی صعودی BONE باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیباریوم (Shibarium)، یک بلاکچین لایه ۲ است که به تازگی با داشتن بیش از ۱ میلیون بلاک تأییدشده، به نقطه عطف مهمی رسیده است.

این دستاورد، نشان از رشد قابل توجه در اکوسیستم شیبا (SHIB) دارد. در روزهای ابتدایی، این شبکه با چالش‌هایی مانند ایجاد ازدحام و مشکلات شبکه به دلیل تقاضای زیاد مواجه بود، اما تیم توسعه‌دهنده آن موفق به حل این مشکلات شد و در حال حاضر با میانگین زمان تأیید بلاک در ۵ ثانیه، به این موفقیت دست یافته است.

اصلی‌ترین مأموریت شیباریوم، حل مشکلات مقیاس‌پذیری در شبکه اتریوم (ETH) است. این شبکه به عنوان یک راه حل لایه ۲ طراحی شده و اهمیت بزرگی در تسریع و پردازش تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این ویژگی‌ها این شبکه را به یک انتخاب جذاب برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) و پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تبدیل می‌کنند.

با وجود شکست‌های اولیه، شیباریوم توانست با حمایت جامعه‌اش رشد کند. این شبکه بیش از ۳.۳۴ میلیون تراکنش و ۱.۲۵ میلیون آدرس کیف پول داشته است که نشان می‌دهد تقاضا و استفاده از آن در جامعه افزایش یافته است.

این موفقیت احتمالاً به نفع توکن‌هایی مانند شیبا و بن شیبا سواپ (BONE) است؛ به ویژه BONE که برای پوشش هزینه‌های گس استفاده می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا