سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

پوشش زنده رویداد California Streaming؛ رونمایی از آیفون ۱۳

اپل فردا در رویداد «California Streaming» از جدیدترین محصولاتش رونمایی می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خواهد بود. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست منتظر رونمایی از جدیدترین گوشی‌های اپل هستیم و در ماه‌های گذشته گزارش‌ها و رندرهای زیادی درباره آن‌ها منتشر شده که ما را تا حدودی با آن‌ها آشنا می‌کنند.

انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها امسال هم از ۴ گوشی جدید با نام‌های آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس رونمایی کنند. این گوشی‌های هوشمند تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با یکدیگر خواهند داشت. برای مثال در حالی که تمام آن‌ها به چیپ A15 Bionic مجهز می‌شوند، تنها مدل‌های پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برند.

البته آیفون‌ها تنها محصولات جدید رویداد California Streaming نخواهند بود و کوپرتینویی‌ها احتمالا می‌خواهند از اپل واچ سری ۷ و همچنین ایرپاد ۳ هم رونمایی کند. جدیدترین ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم اپل با تغییرات طراحی بزرگی از راه می‌رسند و قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دیجیاتو مراسم رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را به صورت زنده پوشش می‌دهد. مانی قاسمی و کورش چایچی در پوشش زنده رویداد California Streaming همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست فردا ساعت ۲۱:۰۰ به همین مطلب مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا