سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی SRS-NB10 رونمایی کرد

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB10» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد.

طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن انجام کارهای مختلف، به موسیقی گوش دهند و در شرایط دورکاری در جلسات کاری حاضر شوند. این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای بالا و وضوح صوتی خوب، طراحی متفاوتی دارد که می‌تواند در کل روز توسط کاربر و روی شانه‌های وی مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر SRS-NB10 سونی با فناوری دقیق پیکاپ صوتی، دو عدد میکروفون و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته، پژواک صدا را به حداقل می‌رساند و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی میکروفون آن را در جلسات کاری تنها یا یک کلیک ساده روی دکمه مربوطه فعال یا غیرفعال کنند.

اسپیکر سونی SRS-NB10

اسپیکر جدید پشت گردنی سونی، وزن سبکی دارد و استفاده از آن برای کاربران آزاردهنده نیست. این محصول با هربار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۲۰ ساعت کاربر را برای تماس‌های تلفنی، پخش موسیقی، پادکست و محتوای صوتی و تصویری همراهی کند. این اسپیکر با فناوری شارژ سریع به مدت ۱۰ دقیقه شارژ مورد نیاز برای یک ساعت کار را فراهم می‌کند.

به لطف بهره‌مندی از مولتی پوینت کانکشن ۳ (Multipoint Connection3)، کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه را به آن متصل کنند. برای مثال وقتی کاربر از طریق گوشی هوشمند به موسیقی گوش می‌دهد و همزمان لازم است از روی لپ‌تاپ پاسخگوی تماس صوتی دیگری باشد، به راحتی می‌تواند با یک کلیک ساده تماس روی لپ‌تاپ را پاسخ دهد و پس از پایان آن، مجددا به موسیقی که از موبایل پخش می‌شود، گوش دهد.

اسپیکر سونی SRS-NB10

اسپیکر جدید سونی علاوه بر پشتیبانی از استاندارد IPX4، مجهز به پورت USB Type C است. از طرفی در تولید این اسپیکر تنها ده درصد از پلاستیک استفاده شده و در واقع محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. اسپیکر SRS-NB10 با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از شهریور ماه در ترکیب رنگ خاکستری و سفید به بازار عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا