سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گلکسی S22 اولترا احتمالا دوربین‌های تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری خواهد داشت

تا به امروز شایعات زیادی درباره دوربین پرچمدارهای بعدی سامسونگ منتشر شده‌اند. برخی می‌گویند دوربین‌های بالاترین عضو خانواده گلکسی S22 تفاوتی با گذشته ندارند و بعضی دیگر معتقدند که S22 اولترا به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می‌شود. با این حال طبق جدیدترین گزارش، گوشی جدید همان چینش قدیمی را حفظ می‌کند، اما در کنار آن دو دوربین تله‌فوتو بهتر هم خواهد داشت.

به گفته «Ice Universe»، این دو لنز با زوم اپتیکال از فاصله کانونی متغیر بهره می‌برند. این دو دوربین بزرگنمایی ۳ و ۱۰ برابری اپتیکال خواهند داشت و البته زوم بیشتری هم می‌توانند در اختیار کاربران قرار دهند.

علاوه بر این، سنسور این دو دوربین جدید با آپدیت کوچکی هم همراه می‌شوند. گلکسی S22 اولترا از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر استفاده خواهد کرد که عملکرد بهتری نسبت به دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نسل کنونی خواهد داشت. هردوی این دوربین‌های جدید نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند بود.

گلکسی S22

دوربین اصلی این گوشی مثل دوربین اصلی گلکسی S21 اولترا خواهد بود، البته ظاهرا کمی بهبود می‌یابد. این دوربین سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با سایز پیکسل ۰.۸ میکرومتر خواهد داشت. با این حال، مشخص نیست که این سنسور همان HM3 قبلی در S21 اولترا است یا از نسل جدیدی از سنسورها در آن استفاده می‌شود، البته گفته شده که لرزشگیر بهتری خواهد داشت.

دوربین اولترا واید همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را خواهد داشت، اما مجهز به لرزشگیر اپتیکال می‌شود. لرزشگیرهای الکترونیکی تاکنون عملکرد خوبی روی دوربین‌های اولترا واید داشتند، اما ممکن است این آپدیت جدید حقه‌های جدیدتری در آستین داشته باشد.

در نهایت، دوربین سلفی گوشی جدید مثل S21 اولترا سنسور ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و همچنین درون یک حفره قرار می‌گیرد. البته با وجود رزولوشن یکسان، کره‌ای‌ها عملکردش را بهبود می‌دهند. احتمالا این گوشی جدید در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و به همراه گلکسی S22 و S22 پلاس راهی بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا