سرور مجازی
فضای مجازی

بنیاد مسکن برای انقلاب یک نعمت است

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اکبر نیکزاد ثمرین در مراسم معارفه خود به عنوان رییس جدید بنیاد مسکن، اظهار کرد: مرحوم مهندس تابش از اول انقلاب در سنگرهای مختلف خدمتگزار مردم بود و طی شانزده سال اخیر تلاش کرد بهترین خدمات را به مردم ارایه دهد.

وی افزود: بنیاد مسکن با فرمان تاریخی حضرت امام در سال 58 شروع به کار کرد، در بنیاد مسکن زحمات بسیار بسیار زیادی انجام شده است.بنده پس از فارغ‌التحصیلی در بنیاد مشغول به کار شدم و هر زمان فرصت می شد از خاطرات مدیران بنیاد می پرسیدم که در زمان جنگ چه خدماتی را ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه در جمع آوری پیشکسوتان بنیاد کم کاری شده است، تصریح کرد: این عزیزان تعدادی در حال خدمتگزاری هستند و تعدادی هم بازنشسته شده اند که همه آنها برای ما عزیز هستند. تک تک اینها دلشان برای انقلاب اسلامی می تپد.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن برای انقلاب یک نعمت است، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ریال هزینه جاری به دوش دولت ندارد. توجه کنید اگر بنیاد مسکن را نداشتیم بایستی دولت جمهوری اسلامی یک مجموعه ای را با نیروی انسانی و ماشین آلات راه اندازی می کرد تا اگر حادثه روی می داد به کمک مردم بشتابند. این بار را بنیاد از روی دوش دولت برداشته است.

وی تاکید کرد: بنیاد در پروژه های مختلف عمرانی فعال است و با این حال همیشه آماده برای کمک رسانی به مناطق حادثه دیده است. کشورهای مدعی در حوادث ببینید چه بلایی سر مردم می آید اما در ایران بنیاد مسکن با تمام وجود وارد می شود.

رییس بنیاد مسکن بیان کرد: زمان بازسازی در خیلی جاها رکود در دنیاست. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار امام راحل در خدمت مردم است.

نیکزاد با بیان اینکه همکاران ما در بنیاد بببا عشق و علاقه کار می کنند، گفت: در زلزله بم مدت ها کارکنان بنیاد با مردم صحبت کردند رفیق شدند تا آنها قبول کردند بازسازی واحد‌های مسکونی را انجام دهیم.

وی یادآور شد: امروز خیلی از خانه های روستایی سند دار شده اند که با این سند خیلی از مشکلات حل می شود. الان نصف واحد‌های مسکونی روستایی بازسازی شده است. اگر این کار انقلاب انجام نمی شد یعنی سالانه 200 هزار واحد بازسازی نمی شد با یک حادثه طبیعی چه فاجعه ای به بار می آمد.

وی گفت: رییس جمهور متعهد به ساخت سالانه یک میلیون مسکن است،وزیر راه هم نظرش این است که 200 هزار مسکن در شهرهای زیر صد هزار نفر علاوه بر ساخت 200 هزار مسکن در روستاها بسازیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اظهار کرد: هر چه مسئولیت بیشتر موج تصمیم گیری و حرف زدن هم بیشتر است. اگر رییس جمهور، وزیر یا استاندار اگر حواسش به حرفهایشان نباشد خیلی موج ایجاد می شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه بنیاد یکی از نهادهای سالم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شورای مرکزی بر عملکرد رییس بنیاد نظارت کامل دارد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا