سرور مجازی
فضای مجازی

ادامه خاموشی‌ها در جنوب آمریکا / قطع برق جزایر ویرجین با وجود گرمای شدید

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، ده‌ها هزار مشترک برق در آمریکا روز دوشنبه در جزایر ویرجین در گرمای شدید بدون برق ماندند.

مقامات این منطقه در بیانیه‌ای اعلام کردند که بسیاری از ساکنان جزایر سنت توماس و سنت جان پس از از کار افتادن چندین ژنراتور در یک نیروگاه دچار خاموشی شدند.

اکثر این مناطق از ساعت‌های اولیه روز دوشنبه، پس از افزایش دما تا حدود 90 درجه فارنهایت (32 درجه سانتیگراد) و با وجود رطوبت بسیار بالا که باعث گرمتر شدن هوا می‌شود، برق نداشتند.

شبکه برق آمریکا در خطر خرابی فاجعه بار در آینده استتعویق بازسازی جنوب آمریکا پس از طوفان آیدا به علت کمبود منابع و نیرو

بر اساس این گزارش، هنوز علت این خاموشی به طور رسمی اعلام نشده است. بیش از 50000 نفر در جزیره سنت توماس و تقریبا 4000 نفر در جزیره سنت جان زندگی می‌کنند.

رسانه‌های محلی آمریکا همچنین اعلام کردند که حدود 430 هزار مشترک در این کشور که پس از طوفان آیدا برق آن‌ها قطع شد، هنوز از نعمت برق بی‌بهره هستند.

حدود نیمی از مشترکین شهر نیواورلئان برق خود را به دلیل این طوفان از دست داده‌اند و در خاموشی به سر می‌برند اما شرکت تامین کننده برق این منطقه می‌گوید با توجه به آسیب‌های ویرانگر ناشی از طوفان سرعت اقدامات برای بهبود تامین برق بالا بوده است.

تا صبح دوشنبه حدود 430 هزار مشترک هنوز برق ندارند که حدود 75000 نفر از آنان در نیواورلئان هستند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا