سرور مجازی
فضای مجازی

بهره‌برداری از 7 واحد محلی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در تهران

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجید کیانپور در مراسم آغاز به‌کار همزمان 7 واحد محلی آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران، اظهار کرد: طی یکسال اخیر 87 واحد محلی در سراسر کشور به واحدهای آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای ایفای نقش قوی‌تر در بازار و نظارت بر پروژه‌های عمرانی، کنترل مصالح ساختمانی و دستورالعمل های ابلاغی سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

وی با یادآوری این‌که از اسفندماه سال گذشته تا امروز 12 واحد آزمایشگاهی جدید در استان تهران افتتاح شده است، تصریح کرد: در زمان حاضر در استان تهران 42 واحد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مستقر و 12 واحد غیرمستقر داریم.

مدیرعامل اسبق شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (شرکت بازآفرینی شهری ایران ) با اعلام این‌که طی 6 ماه اخیر در سیستان و بلوچستان 7 واحد ملی راه‌اندازی شده است، گفت: این واحدها نقش موثری در توسعه استان سیستان و بلوچستان خواهند داشت.

کیانپور از برنامه‌ریزی برای افزایش واحدهای استانی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از 87 واحد به 130 واحد تا پایان سال خبر داد و افزود:‌به طور میانگین راه‌اندازی یک واحد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با احتساب تجهیزات مورد نیاز 800 تا 950 میلیون تومان هزینه دارد.

وی همچنین از افزایش سهم آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از 23 درصد کنونی به حدود 30 درصد تا پایان سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا